بازدید 3812

بازداشت سرکرده سلفی‌های تاجیکستان

مقامات انتظامی تاجیکستان از بازداشت «محمدی رحمت‌الله» سرکرده سلفی‌های این کشور خبر دادند.
کد خبر: ۵۶۷۲۱۷
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۹ 11 February 2016
مقامات انتظامی تاجیکستان از بازداشت «محمدی رحمت‌الله» سرکرده سلفی‌های این کشور خبر دادند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس در دوشنبه به نقل از «رادیو آزادی»، مقامات انتظامی تاجیکستان امروز از  بازداشت «محمدی رحمت الله» رهبر سلفی‌های تاجیکستان خبر دادند.

رحمت الله ملقب به شیخ محمدی در اواسط سال های 2000 در اوج فعالیت گروههای سلفی در تاجیکستان یکی از سخنگویان و مدافعین این فرقه در مباحث مذهبی با روحانیان سنتی این کشور محسوب می‌شد.

یک منبع از مقامات انتظامی تاجیکستان با تصدیق این خبر گفت: محمدی بر اساس 3 بند قانون کیفری تاجیکستان، از جمله به برانگیختن کینه و عداوت دینی متهم می‌باشد.

محمدی پس از ممنوع شدن  فعالیت سلفیه در تاجیکستان در سال 2009 از محافل عمومی دور شد  و اخباری در مورد بازداشت وی در ماه ژانویه سال گذشته منتشر شد، ولی مقامات انتظامی تاجیکستان آن را تکذیب کردند.

اوج فعالیت پیروان سلفیه تقریبا در اواسط سال‌های 2000 در تاجیکستان بود که با طرز لباس پوشیدن، بلند گفتن «آمین» در نماز و دعوت مردم به کندن سنگ آرامگاه‌ها شناخته می‌شدند.

در ماه ژانویه سال 2009 دادگاه عالی تاجیکستان فعالیت سلفی‌ها در این کشور را ممنوع و پس از افزایش گزارش ها در مورد شرکت جنگجویان تاجیک در درگیری‌های سوریه و به دلیل اینکه بیشتر آنها پیروان سلفیه بودند، دادگاه عالی طی حکم دیگر در 14 دسامبر سال 2014 این جریان را افراطی اعلام کرد.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر