بازدید 4977

آب های آلوده ریو خطرناک تر از ویروس زیکا

رئیس تیم پزشکی کاروان المپیک استرالیا گفت که ورزشکاران این کشور باید درخصوص بیماری زیکا هوشیار باشند اما جای نگرانی وجود ندارد.
کد خبر: ۵۶۷۱۹۲
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۳ 11 February 2016
به گزارش تابناک ورزشی،ویروس زیکا مردم تمامی کشورهای حاضر در المپیک ریو را نگران کرده است اما حالا یک موضوع جدید موجی از نگرانی را در بین ورزشکاران حاضر در المپیک ایجاد گرده است. دیوید هیوز رئیس تیم پزشکی کاروان استرالیا در المپیک 2016 ریودوژانیرو معتقد است که آب‌های آلوده در محل برگزاری مسابقات قایقرانی این بازی‌ها به مراتب از ویروس زیکا خطرناک‌تر است.

وی عنوان کرد که هنوز درستی فرضیه به دنیا آمدن نوزادان ناقص بر اثر ابتلای مادران باردار به ویروس زیکا هنوز ثابت نشده است و استرالیایی‌ها در حال برنامه‌ریزی برای اثبات این فرضیه هستند.

هیوز اظهار داشت: واقعیت این است که هیچ‌کسی نمی‌داند که شرایط فعلی در چه مرحلی است. در موقعیت مشابه با شرایط فعلی، یکی از کارهای اصلی پیشگیری از انجام امور غیر ضروری است.

رئیس تیم پزشکی کاروان استرالیا در المپیک با اشاره به اینکه اطلاعات لازم درباره ویروس زیکا به تمامی اعضای این کشور اعزامی به برزیل گفت: ارتباط بین زیکا و میکروسفالی هنوز تایید نشده است. انتظارم دارم با گذر زمان، اطلاعات بیشتری به دست بیاید. به نظرم آب خطرناک‌تر از زیکا است.


سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان