بازدید 4172

خدمات رایگان قطار شهری مشهد در ۲۲ بهمن

همزمان با فرا رسیدن یوم الله ۲۲ بهمن قطار شهری مشهد مقدس با هدف خدمت به مردم انقلابی و انتقال آنها به مسیرهای راهپیمایی نسبت به ارایه خدمات رایگان اقدام کرد.
کد خبر: ۵۶۷۱۵۸
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۳ 11 February 2016
همزمان با فرا رسیدن یوم الله ۲۲ بهمن قطار شهری مشهد مقدس با هدف خدمت به مردم انقلابی و انتقال آنها به مسیرهای راهپیمایی نسبت به ارایه خدمات رایگان اقدام کرد.

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری قطارشهری مشهد در این رابطه گفت: طرح پیشنهادی این شرکت در خصوص اعلام سرویس‌دهی رایگان در یوم الله ۲۲ بهمن به تصویب شورای اسلامی شهر مشهد رسید و مقرر شد تا از ساعت ۶ صبح تا ۱۴ ارایه خدمات به مردم انقلابی مشهد به صورت رایگان انجام شود.

قاسم طاهری بیان کرد: همچنین سرویس‌دهی قطارشهری مشهد امروز با یک ساعت افزایش نسبت به روزهای تعطیل از ساعت ۶ صبح آغاز و تا ساعت ۲۲ شب با فاصله زمانی رسیدن قطار به مدت چهار تا ۶ دقیقه انجام می پذیرد.

وی با بیان اینکه بهره گیری از قطار شهری به ویژه در این روز فرخنده تاثیر بسزایی در کاهش ترافیک و همچنین سرعت انتقال راهپیمایان دارد بیان کرد: لازم به ذکر است به منظور رفاه حال مسافران حمل و نقل ادوات حجیم، پلاکارد، سیستم‌های صوتی و سایر وسایل به داخل ایستگاه‌ها و واگن‌های قطارشهری ممنوع  است و راهپیمایان برای حمل این وسایل و ادوات باید از وسایل نقلیه باری استفاده کنند.

وی با اشاره به سایر خدمات ارایه شده توسط شرکت بهره‌برداری قطارشهری مشهد بیان کرد: اجرای سرودهای مناسبتی و توزیع اقلام فرهنگی در ایستگاه بسیج از جمله برنامه‌های شرکت بهره‌برداری قطارشهری در یوم الله ۲۲ بهمن است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها