بازدید 10683

نامه سرگشاده منافقین به اوباما

سازمان منافقین طی نامه‌ای سرگشاده به باراک اوباما رییس‌جمهور آمریکا مدعی شد که حسین موسویان از سوی جمهوری اسلامی مامور براندازی حکومت آمریکاست.
کد خبر: ۵۶۷۰۸۳
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۲:۵۲ 10 February 2016
سازمان منافقین طی نامه‌ای سرگشاده به باراک اوباما رییس‌جمهور آمریکا مدعی شد که حسین موسویان از سوی جمهوری اسلامی مامور براندازی حکومت آمریکاست.

به گزارش ایسنا، این سازمان که در دوسال گذشته فعالیت‌های فوق‌العاده سنگینی بویژه در کنگره آمریکا جهت ممانعت از توافق هسته‌ای داشت، در این نامه مدعی شده که جمهوری اسلامی یک کرسی در دانشگاه پرستیژی آمریکا، دانشگاه پرینستون، خریداری و موسویان را بعنوان «پژوهشگر مطالعات اسلامی» عازم آمریکا نموده است.

سازمان منافقین با «پرفسور ترور» خواندن موسویان، خشم خود را از سخنرانی‌ها و روشنگری‌های موسویان در موسسات علمی و آکادمیک و مراکز نظامی آمریکا آشکار نموده و خطاب به رییس‌جمهور آمریکا نوشته «اما ماموریت اصلی اوتشکیل یک شبکه فعال تروروگسترش عملیات جمهوری اسلامی و "براندازی" حکومت در آمریکاست».

منافقین در این نامه با انتقاد از ذوب شدن یخ روابط واشینگتن با تهران، از احتمال بازگشایی سفارت ایران در واشینگتن ابراز نگرانی نموده مدعی شده‌اند که: «بازگشایی سفارت ایران در واشینگتن و پذیرش چنین شخصی بعنوان سفیردر آمریکا، امنیت ملی شهروندان آمریکا و منافع ملی آمریکا را بخطر خواهند انداخت».

لازم به ذکر است که در طول دوران فعالیت‌های موسویان در آمریکا سازمان منافقین مستمرا علیه حضور و فعالیت‌های وی در آمریکا فعال بوده بگونه‌ای که چند گزارش تلویزیونی تهیه و پخش کرده است. تاثیر روشنگری‌های موسویان بر افکار عمومی باعث شده است که منافقین به بسیاری سیاستمداران از جمله اعضاء کنگره و حتی به اکثر اساتید و مسئولین دانشگاه پرینستون نامه نوشته وخواستار اخراج موسویان از آمریکا شده‌اند.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی