بازدید 5594
۱

اقدام عجیب باشگاه فولاد در آستانه بازی با پرسپولیس

مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان در نامه‌ای به دبیرکل فدراسیون فوتبال خواهان توصیه وی در مورد داوری دیدار روز جمعه با پرسپولیس شد.
کد خبر: ۵۶۷۰۱۹
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۸ 10 February 2016

علیرضا اژدری‌زاده مدیرعامل فولاد در نامه‌ای به دبیرکل فدراسیون فوتبال خواهان توصیه و تاکید وی در خصوص داوری دیدار دو تیم فوتبال پرسپولیس و فولاد خوزستان شد.

به گزارش تابناک ورزشی، به نظر می رسد نامه باشگاه ها به کمیته داوران و شخص علیرضا اسدی دبیر کل فدراسیون در آستانه بازی های مهم به اپیدمی تبدیل شده است. بعد از اینکه باشگاه پرسپولیس قبل از بازی با ذوب آهن در مورد داوری این دیدار هشدار داد اکنون نوبت رقیب سرخپوشان شده تا در آستانه بازی با این تیم به دبیرکل نامه توصیه آمیز ارسال کند.

متن نامه علیرضا اژدری زاده مدیرعامل فولاد به شرح زیر است:

جناب آقای دکتر اسدی

دبیرکل محترم فدراسیون فوتبال
با سلام
احتراماً ضمن عرض تبریک فراسیدن ایام الله دهه مبارکه فجر و ایام الله 22 بهمن و عرض تشکر و قدردانی خدمت حضرتعالی و دیگر همکاران در فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ بخصوص برادران عزیز در دپارتمان و کمیته محترم داوری، به استحضار می‌رساند از سری مسابقات لیگ برتر کشور از هفته بیستم در روز جمعه مورخ 94/11/23 در تهران تیم فوتبال این باشگاه میهمان تیم فوتبال پرسپولیس خواهد بود که با توجه به وضعیت خاص و حساس تیم این باشگاه در جدول و روند رو به رشد تیم در نیم فصل دوم، خواهشمند است جهت اطمینان بیشتر توصیه‌ها و تأکیدات عالیه لازم را در خصوص امر داوری این مسابقه بفرمایید تا ان شاءالله مسابقه در یک جو کاملاً رقابتی سالم برگزار گردد هر چند که خدا را شاکر هستیم که در نیم فصل دوم تا به الان مسابقات در بهترین شرایط ممکن برگزار شده است.
تندرستی و موفقیت روزافزون شما و دیگر عزیزان را از خداوند منان خواهانم.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
بنظر میاد یک نامه بجا و محترمانه ای بود فقط معلوم نیست کجای این نامه عجیب بودآنهم در کارشنایسی برنامه نود که 2پنالتی برای فولاد ویک گل برای استقلال اهواز بدلیل اشتباهات داوری نادیده گرفته شد؟؟؟
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار