بازدید 5053
۱

برانکو3 پنالتی‌زن‌ اصلی پرسپولیس را برگزید

با تصمیم برانکو ایوانکوویچ؛ محسن بنگر، رامین رضاییان و محسن مسلمان از جمع بازیکنان اصلی به عنوان پنالتی‌زنان اول تیم معرفی شدند، اما در صورتی که جری بنسون در زمین باشد او پنالتی‌زن اول تیم خواهد بود.
کد خبر: ۵۶۶۹۲۸
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۱:۳۷ 10 February 2016
بعد از شدت گرفتن بحران گل نشدن پنالتی های تیم پرسپولیس و همچنین اختلاف بین برخی بازیکنان بر سر زدن پنالتی، سرمربی کروات پرسپولیس نفرات پنالتی‌زن تیمش را در تمرین مشخص کرد. 
به گزارش تابناک ورزشی، برانکو قبل از آغاز تمرین سه شنبه تیمش جلسه توجیهی با بازیکنان برگزارکرد. برانکو دراین نشست جدا ازاینکه عملکرد شاگردانش را دربازی با ذوب‌آهن آنالیز کرد، به انتخاب نفرات پنالتی‌زن تیمش نیز پرداخت تا از این پس بازیکنی با خواهش و تمنا پشت ضربه پنالتی نایستد.
برخی رسانه‌ها در روز‌های اخیر انتقادات تندی از برانکو داشتند مبنی بر اینکه چرا او اجازه داده کمال کامیابی‌نیا با خواهش و تمنا پشت ضربه پنالتی بایستد در حالی که قرار بوده محسن بنگر پشت ضربه پنالتی قرار بگیرد. با توجه به این انتقادات، برانکو در جلسه امروز خود با بازیکنان به آنها اعلام کرد از این پس نفراتی که او تعیین می‌کند پشت ضربه پنالتی قرار می‌گیرند تا اتفاق بازی با ذوب‌آهن تکرار نشود.
با تصمیم برانکو ایوانکوویچ؛ محسن بنگر، رامین رضاییان و محسن مسلمان از جمع بازیکنان اصلی به عنوان پنالتی‌زنان اول تیم معرفی شدند، اما در صورتی که جری بنسون در زمین باشد او پنالتی‌زن اول تیم خواهد بود. با این شرایط اگر در بازی پرسپولیس و فولاد، سرخپوشان صاحب پنالتی شوند از بین نفرات اصلی نامبرده هر کدام که شرایط روحی و روانی بهتری داشته باشد و برانکو نیز صلاح بداند،  پشت ضربه پنالتی قرار می‌گیرد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
آقای برانکو مربی بزرگ و با شخصیتی است و هواداران این موضوع را کاملا درک می کنند.مشکل آقای برانکو داخل زمین است٫جایی که کاپیتان تیم باید در زمین تیم را مدیریت کند و این مهم از عهده کاپیتان عصبی پرسپولیس بر نمی آید.و بهتر است آقای بنگر کاپیتان تیم باشد
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی