بازدید 4434
۲
بازتاب

سرمربی و دروازه بان الجیش: میزبانی و امنیت ایران عالی بود

ابابکر خلیفه دروازه‌بان تیم الجیش ضمن تمجید از میزبانی و امکانات میزبان، گفت: امنیت ایران بسیار بالاست و 90 دقیقه با آرامش و تمرکز بازی کردیم. با این پیروزی موفق به حضور در مرحله گروهی لیگ قهرمانی آسیا شدیم.
کد خبر: ۵۶۶۹۰۹
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۰:۰۷ 10 February 2016

سرمربی و دروازه بان تیم فوتبال الجیش قطر در کنفرانس خبری بعد از بازی از سطح میزبانی و امنیت کشورمان ابراز رضایت و خرسندی کردند.

به گزارش تابناک ورزشی، صبری لاموشی پس از پیروزی دو برصفر الجیش مقابل نفت و صعود تیمش به مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا در کنفرانس مطبوعاتی گفت: اول بابت تاخیر عذرخواهی می‌کنم. می‌دانستیم بازی دشواری داریم اما شانس بیشتری نسبت به نفت داشتیم. تساوی در این بازی منطقی بود اما ما بردیم. سال گذشته نفت موقعیت‌های بیشتری داشت و توانست به پیروزی برسد.

وی در مورد اینکه عربستان به علت مطرح کردن برخی مسائل در مورد ناامنی در ایران ، عدم حضورتیم های شان در ایران را مطرح کرده‌اند، گفت: من روز گذشته هم در مورد این مسئله صحبت کردم. همه چیز در ایران خوب بود و مهمان‌نوازی ایرانی‌ها موردی نداشت. به هر حال این بازی بین دو تیم خوب خاورمیانه برگزار شد.

همچنین ابابکر خلیفه دروازه‌بان تیم الجیش نیز ضمن تمجید از میزبانی و امکانات میزبان، گفت: امنیت ایران بسیار بالاست و 90 دقیقه با آرامش و تمرکز بازی کردیم. با این پیروزی موفق به حضور در مرحله گروهی لیگ قهرمانی آسیا شدیم.

مرادحسین دیگر بازیکن الجیش نیز گفت: مشکی نداشتیم فقط امروز هوا در تهران خیلی سرد بود، اما خوشحالم که موفق شدیم با پیروزی مقابل نفت، جواز حضور در مرحله گروهی لیگ قهرمانان را کسب کنیم.


 


 

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
دیگه کم کم داره مساوی گرفتن توی ایران از تیم های عربی برامون آرزو میشه
ايران امنه
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل