بازدید 3648

ژاوی و گنجی پنالتی خراب کردند تا حریف تراکتور نشوند

ژاوی و پورعلی گنجی ضربات پنالتی خود را هدر دادند و در مجموع با نتیجه 5 بر4 مغلوب شدند و از راهیابی به لیگ قهرمانان باز ماندند. با این اوصاف الجزیره با عبور از سد السد همگروه تراکتورسازی یکی از نمایندگان ایران در لیگ قهرمانان آسیا شد.
کد خبر: ۵۶۶۹۰۴
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۳:۵۷ 09 February 2016

السد قطر در مرحله پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا به همراه مدافع ملی‌پوش ایران مقابل الجزیره امارات در ضربات پنالتی مغلوب شد.

به گزارش تابناک ورزشی، دیدار السد قطر امشب با بازی مرتضی پورعلی گنجی مدافع ملی پوش ایران در پلی آف لیگ قهرمانان مقابل الجزیره امارات با نتیجه 2 بر2 در90 دقیقه وقت قانونی به پایان رسید و بازی به وقت های اضافه کشیده شد.

پورعلی گنجی دراین دیدار در دقیقه 24 بازی با کارت زرد جریمه شد. گل اول این بازی را الصناهجی(22) زد اما الجزیره بوسیله کیتون جونز(45) و علی میخوت(65) 2 گل زد و پیش افتاد. بازی در دقایق پایانی در جریان بود که الصهانجی در دقیقه 88 با گل دوم خود امید را دوباره به تیم السد برگرداند.

این دیدار در30 دقیقه وقت اضافه هم گل نداشت و به ضربات پنالتی کشیده شد. ژاوی و پورعلی گنجی ضربات پنالتی خود را هدر دادند و در مجموع با نتیجه 5 بر4 مغلوب شدند و از راهیابی به لیگ قهرمانان باز ماندند. با این اوصاف الجزیره با عبور از سد السد همگروه تراکتورسازی یکی از نمایندگان ایران در لیگ قهرمانان آسیا شد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان