بازدید 3942
گزارش ویژه

بازیکنان نفت ادعای مدیرعامل باشگاه را دروغ خواندند/گرسنگی ساختگی؟!

مشخص نیست منصور قنبرزاده مدیرعامل باشگاه نفت تهران به چه دلیل سعی در سیاهنمایی وضع مالی این باشگاه و ریختن آبروی وزارت نفت که مالک تیم محسوب می شود، دارد. گویا این شگردی برای دریافت بودجه است.
کد خبر: ۵۶۶۹۰۲
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۳:۴۶ 09 February 2016

چند بازیکن شاخص تیم نفت تهران پس از شکست مقابل الجیش قطر در مصاحبه های جداگانه ادعای مدیرعامل این باشگاه مبنی بر پرداخت هزینه شام وناهار اردوی اخیر این تیم از جیب بازیکنان را تکذیب کردند.

به گزارش تابناک ورزشی، بازیکنانی نظیر وحید امیری، کوروشی، حمدی نژاد، بیرانوند و چند مهره دیگر تیم زردپوش تهرانی پس از پایان بازی پلی آف آسیا به خبرنگاران گفتند که هیچ مشکلی بابت تغذیه نداشتند و برخلاف ادعای مدیریت باشگاه، مبلغی از حساب شخصی خود برای این موضوع هزینه نکردند!

امیری ستاره این تیم در خصوص اینکه آیا درست است که روز قبل از مسابقه با الجیش، ناهار وشام نخوردند و بازیکنان پول جمع کردند و اقدام به خرید غذا کردند؟ گفت: هر کسی این قضیه را گفته است، دشمن نفت بوده است و می‌خواهد تیم را به هم بریزد. وی در واکنش به این موضوع که قنبرزاده این مسئله را مطرح کرده است، گفت: قبول نمی‌کنم قنبرزاده این صحبت را گفته باشد، اگر او مقابل من این موضوع را بگوید قبول می‌کنم. هیچ مشکلی نداشتیم، ناهار و شام را به‌موقع خوردیم، هیچ پولی هم جمع نشد، من هم پولی برای این کار ندادم. کوچکترین اطلاعی از این موضوع ندارم.

سیامک کوروشی هم درمورد اینکه آیا بازیکنان این تیم مشکل شام و ناهار داشتند، گفت: خیر، این موضوع صحت ندارد و هنوز این قدر نفت ضعیف نشده است که این اتفاق بیفتد و فقط به خاطر یک ناهماهنگی با 5 دقیقه تاخیر غذا خوردیم.

بیرانوند دروازه بان ملی پوش نفت هم در واکنش به این موضوع که آیا مشکلات مالی به نفت ضربه زده و شب گذشته از نظر هتل و ناهار و شام دچار مشکل شده‌اند؟ گفت: اینطور نیست، در بهترین هتل بودیم و چنین مسئله‌ای درست نیست. هم صبحانه، هم ناهار و هم شام به موقع بود و از این نظر بهترین‌ها برای ما فراهم شده بود.

به این ترتیب مشخص نیست منصور قنبرزاده مدیرعامل باشگاه نفت تهران به چه دلیل سعی در سیاهنمایی وضع مالی این باشگاه و ریختن آبروی وزارت نفت که مالک تیم محسوب می شود،  دارد. گویا این شگردی برای دریافت بودجه است.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر