بازدید 3134
اف‌بی‌آی:

تحقیق درباره ایمیل‌های هیلاری کلینتون ادامه دارد

پلیس فدرال آمریکا ،‌اف بی آی ، رسما تایید کرد درباره پیام رسان خصوصی هیلاری کلینتون تحقیق می کند .
کد خبر: ۵۶۶۸۹۴
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۲:۵۲ 09 February 2016
به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما، پلیس فدرال آمریکا ،‌اف بی آی ، رسما تایید کرد درباره پیام رسان خصوصی هیلاری کلینتون تحقیق می کند .

حزب جمهوریخواه این خبر« اف بی آی »را دلیل آن می داند که وزیر امور خارجه پیشین آمریکا صلاحیت خود را برای رقابت در انتخابات ریاست جمهوری از دست داده است .

جیمز بیکر مشاور حقوقی اف بی آی در نامه ای به تاریخ دوم فوریه که دوشنبه شب منتشر شد به وزارت امور خارجه آمریکا تصریح می کند که بررسی های اف بی آی درباره ایمیل های نامزد دموکرات ها برای انتخابات درون حزبی ریاست جمهوری ادامه می یابد.

این نامه گستره و محتوای این تحقیقات را مشخص نمی کند اما این فکر را به وجود می آورد که این پرونده که تبلیغات وزیر امور خارجه پیشین آمریکا را مسموم کرده است به این زودی ها مختومه نمی شود.
حزب جمهوریخواه در بیانیه ای در واکنش به این خبر گفت :« اعلام اف بی آی تایید می کند تحقیق درباره پیام رسان خصوصی هیلاری کلینتون برعکس آنچه هیلاری کلینتون مدعی است، از بررسی امنیتی معمول فاصله دارد.»

حزب جمهوریخواه وزیر امور خارجه پیشین آمریکا را متهم کرد که« امنیت ملی کشور را به شدت به خطر انداخته است» و اطلاعات حساسی را در ایمیل خصوصی خود و آن هم بر روی یک سرور خصوصی ،‌نگهداری کرده است ، رویه ای که به طور عادی براساس مقررات دولت آمریکا منع شده است.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها