بازدید 5886
۴

آمار تکان دهنده از اضافه وزن ایرانی ها

به طور میانگین 300کیلو کالری در هر کارمند دولت اضافه وزن داریم که با برنامه ای که در دست اقدام است و مسابقات کارکنان دولت که از سال 94 استارتش خورد قصد داریم که این نرخ را کاهش دهیم.
کد خبر: ۵۶۶۸۶۳
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۹:۵۶ 09 February 2016
معاون توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان در آیین اختتامیه مسابقات ورزشی کارکنان دولت گفت: آمارهای هشدار دهنده ای در سطح کشور داریم.

به گزارش تابناک ورزشی، شعبانی بهار در حضور گودرزی اعلام کرد : متاسفانه آمارهای هشدار دهنده ای در سطح کشور داریم که روز به روز سلامت مردم در خطر است. 50درصد اضافه وزن، 15 درصد چاقی دانش آموزان و 8 میلیون بیمار در بیمارستان های کشور نشان دهنده این است که وضعیت مردم از لحاظ سلامتی در شرایط خوبی نیست و باید بیشتر به این مقوله مهم رسیدگی کنیم.

این معاون وزیر ادامه داد: در تحقیقاتی که در بحث سلامتی کارکنان دولت انجام داده ایم، به طور میانگین 300کیلو کالری در هر کارمند دولت اضافه وزن داریم که با برنامه ای که در دست اقدام است و مسابقات کارکنان دولت که از سال 94 استارتش خورد قصد  داریم که این نرخ را کاهش دهیم چون در شادابی کارکنان قطعا تاثیر خواهد داشت و راندمان کار نیز بالا خواهد رفت.قصد ما از برگزاری این مسابقات این است که آحاد مردم را و همچنین کارکنان دولت به ورزش همگانی روی بیاورند و شخص دکتر گودرزی نیز همواره در این خصوص تاکید زیادی داشته است.

شعبانی بهار در انتها تصریح کرد: قبل از شروع این مسابقات برای تمامی ارگان ها و دستگاه ها نامه فرستادیم برای حضور در این مسابقات که تنها 48 دستگاه در این مسابقات شرکت کردند که امیدواریم در سال های بعد این تعداد افزایش داشته باشند.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۴
من دارم از لاغري ميميرم. تو رو خدا دعا كنيد چاق شم.
"300کیلو کالری در هر کارمند دولت اضافه وزن داریم "...این دقیقا به چه معناست؟؟ احتمالا میخواستن بگن که هر کارمند دولت روزانه 300 کیلو کالری اضافی مصرف میکند و در نتیجه اضافه وزن دارد!! دستپاچه شدن نویسنده مطلب! انگار خودشون هم جز همین کارمندای اضافه وزن دار هستن!!
ولله ما که می خوایم توی ساعت اداری از مجموعه ورزشی خود سازمان استفاده کنیم با هزار تا مشکل مواجه می شیم.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۱:۰۱ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۲
تو ساعت اداری باید کار کنید نه ورزش .شما هم مثله اون بنده خدایی که فقط نماز ظهر تو محیط کار می خونده!!
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر