بازدید 3092

با «فجر 34» جشنواره فجر را به موبایل خود ببرید

با نرم افزار موبایل فیلم فجر همه علاقه مندان به جشنواره امسال میتوانند عضوی از خانواده سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر باشند و در مسابقات عکس و چالش های آن شرکت کنند.
کد خبر: ۵۶۶۸۳۷
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۸:۲۲ 09 February 2016
با نرم افزار موبایل فیلم فجر همه علاقه مندان به جشنواره امسال میتوانند عضوی از خانواده سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر باشند و در مسابقات عکس و چالش های آن شرکت کنند.

در ششم بهمن ماه ۱۳۹۴ همزمان با دومین نشست خبری سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر نرم افزار موبایل فجر۳۴ رونمایی شد. این نرم افزار موبایل در دو نسخه iOS و اندروید پیاده سازی شده و در بازارهای داخلی و بین المللی عرضه نرم افزار موبایل همچون کافه بازار، کندو، مایکت، اپل استور و گوگل پلی منتشر شده و در دسترس عموم قرار گرفته است.

همچنین دانلود این نرم افزار از طریق سایت جشنواره به آدرس www.filmfajrfestival.net/app نیز امکان پذیر می باشد.

در این نرم افزار موبایل علاوه بر دسترسی به آخرین اخبار و رویدادهای جشنواره، جدول برنامه سینماها، تصاویر جشنواره و امکان عضویت برای تمامی کاربران نیز وجود دارد. کاربران این نرم افزارموبایل علاوه بر این که می توانند علاقه مندی ( like) و نظرات خود را برای اخبار و تصاویر جشنواره پس از عضویت در نرم افزار موبایل ثبت کنند، میتوانند درچالش های مهیج و متنوع عکس جشنواره نیز شرکت نمایند. چالش های عکس نرم افزار بدین ترتیب هستند که کاربران می توانند برای موضوعاتی که در نرم افزارموبایل توسط ستاد جشنواره تعریف شده اند عکس ارسال کنند، تصاویر ارسالی دیگر کاربران را ببینند، علاقه مندی و پسندیدن ( like ) و نظرات خود را نسبت به عکس سایر کاربران ثبت کنند و درصورت دریافت بیشترین تعداد like ، برنده چالش شوند. همچنین این امکان وجود دارد که در صفحه شخصی خود عکسهای ارسالی و تعداد like هایشان را نیز مشاهده نمایند.

علاقمندان به جشنواره می توانند با دریافت نرم افزار موبایل فجر34 به عضویت خانواده فیلم فجر درآمده و از همراهی لحظه به لحظه جشنواره از طریق نرم افزار موبایل فیلم فجر لذت ببرند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها