بازدید 10902

کنایه مایلی کهن به ظریف:شب ها به کری شب بخیر می گوید، انوقت به مصاحبه من با BBC گیر می دهند!

محمد مایلی کهن در جدیدترین اظهارات خود به وزیر امور خارجه و همچنین سرمربی تیم ملی کنایه زد: من معاون اداره کل ورزش تهران هم بوده ام و می دانم که با چه رسانه ای صحبت کنم و چه بگویم. ضمن اینکه ظریف و جان کری هر شب بهم دیگر شب بخیر می گویند آن موقع صحبت من با BBC بد است؟! BBC دشمن شده و لابد CNN و سایر رسانه ها رفیق فابریک هستند؟!
کد خبر: ۵۶۶۷۸۱
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۴ 09 February 2016

محمد مایلی کهن از اینکه به مصاحبه او با بی بی سی در قطر ایراد گرفته اند واکنش نشان داد.

به گزارش تابناک ورزشی، محمد مایلی کهن در مورد اینکه ظاهرا کمیته اخلاق قرار بوده به مصاحبه او با BBC فارسی رسیدگی کند گفت: این مساله را از کسانی بپرسید که آن را بیان کرده اند. من 31سال در بخش های مختلف ورزش مدیریت کرده ام از اداره ورزش شمیران گرفته تا اداره ورزش شهر ری، من معاون اداره کل ورزش تهران هم بوده ام و می دانم که با چه رسانه ای صحبت کنم و چه بگویم. ضمن اینکه ظریف و جان کری هر شب بهم دیگر شب بخیر می گویند آن موقع صحبت من با BBC بد است؟! BBC دشمن شده و لابد CNN و سایر رسانه ها رفیق فابریک هستند؟!

مایلی کهن تصریح کرد: خود آقا فرمودند حتی کسی که به نظام اعتقاد ندارد بیاید و رای بدهد حالا مصاحبه من با BBC  دغدغه دوستان شده است؟!

مدیرفنی تیم امید در مورد جنگ روانی که عربستان علیه فوتبال ایران در آسیا به راه انداخته، گفت: همیشه می گویند سیاست نباید در فوتبال دخالت کند. خاکپور هم در قطر وقتی خبرنگاران قطری گفتند جنگی بین تیم شما و قطر در خواهد گرفت گفت فوتبال جنگ نیست. اصلا المپیک زمانی بنا شد که به اندازه کافی جنگ و خونریزی در دنیا وجود داشت و آدم ها کشته می شدند. حرف های خاکپور با استقبال خبرنگاران ژاپنی مواجه شد. 

سرمربی اسبق تیم ملی فوتبال ایران گفت: زمانی وقتی من به داور اعتراض کردم همه به من انتقاد کردند که انتقادها هم درست بود اما وقتی سرمربی تیم ملی شدم جام اخلاق هم گرفتیم با این حال انگار ارزش ها تغییر کرده چون وقتی کی روش آن حرکت زشت را مقابل مربی کره انجام داد نماد تعصب ایرانی شد ولی اگر من چنین رفتاری می کردم من را دار می زدند! کفاشیان می گوید کی روش از ایرانی ها ایرانی تر است. اگر این حرکت زشت نماد ایرانی است پس حتما من اصلا ایرانی نیستم و  ضد ایرانی هستم. آن حرکت کی روش فرهنگ چند هزار ساله ایران و ایرانی را زیر سوال برد. 

مایلی کهن تصریح کرد: زمانی که تیم ملی بامن به عربستان باخت با چشمانی اشکبار به عربستانی ها تبریک گفتیم و من به بازیکنان گفتم که عیبی ندارد فوتبال همین است و بروید به عربستان تبریک بگویید همه ما با چشمان اشکبار این کار را کردیم. این ورزش است نباید با سیاست آن را قاطی کرد. اکنون خیلی ها می خواهند مربی با شخصیتی مثل خاکپور را ذبح کنند در حالیکه تیم امید در اینچئون با وینگادا ناکام مطلق بود. آن تیم مال کی روش هم بود. آیا آن تیم خوب نتیجه گرفت؟ خوب بازی کرد؟ در اخلاق هم که مناسب  نبود. انگار یک سوپر مافیا وجود دارد که می خواهد برخی آدم ها را نابود کند. من که ذبح شده هستم و مشکلی ندارم ولی می خواهند خاکپور را هم سر ببرند.

وی افزود: البته ریشه و تیشه دست آدم های مافیایی نیست اگر بود اکنون استخوان هایم هم پودر شده بود. بدون اجازه خودش برگی از درخت نمی افتد. البته تیم امید هم حریفان ناجوانمردی داشت. من نمی گویم کادرفنی امید اشتباه نداشت ما اشتباه هم داشتیم. با این حال از جناب سرافراز مدیر کل محترم صدا وسیما می خواهم که به من فرصت صحبت کردن در رسانه ملی را بدهد. 

مایلی کهن با اشاره به برنامه نود گفت: فساد فقط گرفتن پول نیست. من هم قبول دارم که فردوسی پور یا  همان کی روشی پور پول نمی گیرد اما وقتی فردی ذهن یک جامعه را خراب می کند فسادش بیشتر از پول گرفتن نیست؟! تیم ملی فوتبال علی اصغری بازی می کند و بعد می گویند کی‌روش برند است. ایشان در آنسوی آب ها برند است. در 5 سالی که در فوتبال ما بوده چه کار کرده است؟ کدام بازیکن را به فوتبال ایران اضافه کرده است؟ کدام بازیکن در زمان ایشان لژیونر شده و ترانسفر شده است؟ ماهی 700 میلیون تومان دستمزد می گیرد البته در سال هم که بیشتر از سه چهار ماه در ایران حضور ندارد اگر اینجوری بخواهیم حساب کنیم شاید ماهیانه دو میلیارد تومان دستمزدش شود. 

وی افزود: تیم ملی در جام ملت ها به عراق می بازد و مثل سرداران فاتح از آنها استقبال می کنند. در برنامه نود هم شنیده ام که فردوسی پور با چراغپور جر و بحث کرده چون فردوسی پور فکر می کرده چراغپور مخالف تیم امید است و از او مصاحبه ای شنیده بوده که گفته دانش فنی این تیم کم بود که ظاهرا منظورش بازیکنان تیم امید بوده و در برنامه نود هم می گوید تیم امید مدرن بازی کرد و همین مساله باعث ناراحتی فردوسی پور شده بود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۳۱
اووووه چقدر در مورد مایلی کهن چیز می نویسید
خیلی دارید بادش می کنید
ولش کنید بابا همه میدونن قاط زده
مایلی گهن هرچند وقت یکبار با موذیگری دنبال قصه
حسین کرد میگردد تا شاید سوابق مشعشع خود در
کتک زدن فوتبالیستها و خبرنگاران را ماستمالی کند اما هیهات که حافظه تاریخی ملت بسیار قوی است
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۱۲ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۱
شیرین میزنه
بنده خدا پاک از دست رفته.
البته آقای مایلی کهن طرفدار یک خواننده لوس آنجلسی هم هستند . مایلی کهن یک لجباز به تمام معنا است و با انتخاب نکردن بازیکنان خوب و بازی گرفتن بازیکنان در پستهای غیر تخصصی ایران را از المپیک محروم کرد .
آقای ظریف رو با خودش مقایسه کرده
ای خدا
توی فوتبال ما فقر فرهنگی و شخصیتی بیداد میکنه.بیخود با بی بی سی مصاحبه کرده.
مایلی کهن راجع به هر کس یا هر موضوعی صحبت میکند اسم کی روش هم هست .
مصاحبه ی خیالی با آقای مایلی کهن:
- آقای مایلی کهن، نظرتون درمورد هوای امروز شهر چیه؟
- برید از کی روش بپرسید.
- از بعد از مسابقات حسابی ساکت شدید و پیداتون نیست. این روزها به چه کاری مشغولید؟
- نه که کی روش خیلی خوب نتیجه گرفت! یه عراق رو نتونست ببره، اونوقت مدام توی تلویزیون بود و بدترین حرف ها رو به وزیر محترم ورزش زد.
- از بین فوتبالیست های جوان بازی کدامیک را می پسندید؟
- کی روش بازیکن به ما نداد که! مدام کارشکنی کرد و از ما هم دیگه شد ایرانی تر.
- و اما حرف آخرتون؟
- کی روش بده! اخه! ایشالله به زمین گرم بخوره که اینقدر مردم دوستش دارن.
درود بر مایلی
از همه چیز و همه جا ایراد می گیره،بابا تو خودتو در حدی می دونی که از ظریف ایراد میگیری؟!!!!
ولی حقیقتا اون شب بخیره رو خوب اومدی !
آقاي مايلي كهن يك توصيه به عنوان برادركوچك دوستار شما وارد بازي هاي سياسي نشو بدجوري ميخوري چون اينكاره نيستي برادر
بابا دیگه قحطیه آدمیه که هر روز میرید دنبال مایلی کهن آخرش ما نفهمیدیم تخصصش چیه تنها هنری که داره اینه که از بدی کی روش بگه ...... آفت فوتبال !!!!!!!!!
اين اقاى هميشه مدعى ، كاش دست از منم منم برميداشت ، كاش يه مدتى مصاحبه نمى كرد ، نه اصلا حرف نمى زد ، حالا خودمونيم اگر على دايى با بى بى سى مصاحبه مى كرد اين اقا پيراهن عثمان نمى كرد و هى حرف نمى زد نمى زد نمى زد ؟
ایشون همون کسی هستن که بدون یک روز سابقه مربیگری تو لیگ و با رابطه، سرمربی تیم ملی شدن و نسل طلایی ایران رو نابود کردن.کاش حداقل ایشون از اخلاق و فوتبال پاک و ایرانی بودن حرف نمیزدن
مایلی کهنه دیگه
بابا شماراقسم ميدم اين شخص وناديده بكيريد
باتوجه به اختلاف ساعت تهران و واشنگتن یکی باید بگوید شب به خیر و دیگری بگوید صبح به خیر.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۳۲ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۲
این حالا مونده تا بفهمه کجا شب کجا روز
بنده خدا بد جور قاطی کرده
آقای مایلی کهن یک اظهار نظر ناشیانه و بچه گانه هم در مورد دکتر اسلامیان نائب رئیس فدراسیون فوتبال کرد.اولا آقای مایلی کهن: یک گل زده برای تیم ملی که نداری هنری هم در فوتبال بجز کرنر زذن که نداشتی تنها افتخارت در مربیگری که با رابطه از نفر چهارم تیم ملی به آن رسیدی سوم جام ملتهای آسیا بود. که به قول خودت این تیم آنقدر ستاره داشت که با عباس آقای معروف شما هم با آن به فینال میرسید. چون قبلش عربستان را سه برهیچ برده بود.بقیه تیمهائی را که مربی بوده ای متاسفانه یا حذف کردی یا به یک دسته پائین تر سقوط دادی دوما اسلامیان را جامعه علمی مدیریت ایران جز 50 مدیر برتر دنیا و در حد ماهاتیر محمد میدانند. بنده 25 سال سایقه تدریس در رشته مدیریت در مقطع ارشد و دکتری دارم و حرف غیر علمی نمیزنم . ضمنا آن زمانی که شما تحت تاثیر داریوش اقبالی و ترانه های او بودید دکترمحمود اسلامیان در گروه مهدویون بدون ترس ازساواک به امام عظیم الشان (ره) اقتدا میکرد. اگر علاقه داری که احساس بزرگی کنی سعی نکن با در افتادن با آدمهای بزرگ این کار را کنی خودت را با اخلاق پهلوانی بزرگ و محبوب کن نه با عمل و حرف حاصل از حسادت - دکتر بهادر اخوان استاد دانشگاه
دمش گرم
این مایلی کهن همه چی رو به کی روش ربط مده
اقای مایلی کهن شما که نه تو یه تیم خا رجی بازی کردی نه مربی بودی چطور هر شب و روز به کی روش ایراد می گیری
خداییش حرفش باحال بود، خندیدم!
دکتر اخوان تیر خلاص رو زد به ممد مایلی
خدایا خداوندا، چه گناهی به درگاهت کرده ایم که ما را اسیر افرادی چون مایلی کهن ها کرده ای؟
سر این ادم برای چرت و پرت گفتن درد میکنه
بیایید با مایلی کهن مهربان باشیم.
بابا ولش کنید این بد قاطی کرده طفلک
همانطور كه چند كاربر ديگرگفتند چرا بخاطر جذب خواننده بعضى رسانى ها و سايتها هر از گاهى به اين اقا أهميت ميدهندو در موردش مطلب مينويسند,سابقه كارى و اخلاقى و ادبيات مورد استفاده ايشان براى همه روشن است، و بخاطر همين اشتباه رسانه ها و سايتها، امر به اين اقا مشتبه شده و حالا خودش را با آقاى ظريف مقايسه ميكند و اگر كسي ايشان را سر جاشي ننشاند زياد طول نخواهد كشيد كه خودش را با رئيس مجلس،رئيس قوه قضاييه و رئيس جمهور و چه بسا بالاتر و بالاتر مقايسه خواهد كرد!!!!!!!!!!!!
لطفا کامنت نده
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس