بازدید 21029

پول سفر ایرانی‌ها به جیب داعش ریخته می‌شود!

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی گفت: دولت و سازمان گردشگری باید جلوی سفر مردم به ترکیه را بگیرند، پولی که مردم خرج سفر به این کشور می‌کنند به جیب داعش ریخته شده و صرف مسلمان کشی می‌شود.
کد خبر: ۵۶۶۷۵۱
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۲ 09 February 2016
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی گفت: دولت و سازمان گردشگری باید جلوی سفر مردم به ترکیه را بگیرند، پولی که مردم خرج سفر به این کشور می‌کنند به جیب داعش ریخته شده و صرف مسلمان کشی می‌شود.

سید باقر حسینی در گفت‌‌و گو با خبرگزاری فارس با انتقاد از ادامه سفر گردشگران ایرانی به ترکیه و انفعال دولت برای جلوگیری و محدودیت این سفرها گفت: امروزه ترکیه کشور بسیار ناامنی است و باید همه هموطنان نسبت به این موضوع آگاهی لازم را داشته باشند چراکه داعش در ترکیه فعال است، همچنین ترکیه درگیری‌هایی با گروه‌‌های معترض دارد که هر لحظه ممکن است هر گوشه آنجا بمب گذاری انجام شود.

وی ادامه داد: به همه ایرانی‌ها توصیه می‌کنیم به هیچ عنوان به این کشور سفر سیاحتی و گردشگری نداشته باشند و علاوه بر این اگر نا‌امنی آن را هم در نظر نگیریم پولی که در ترکیه هزینه می‌شود در جیب داعش ریخته شده و علیه مسلمانان به کار گرفته می‌شود بنابراین به این دلایل نباید حتی یک ریال از طرف ملت ما در کشور ترکیه هزینه شود چون این مبالغ صرف مسلمان‌کشی توسط داعش می‌شود.

این عضو کمیسیون امنیت ملی گفت: در این زمینه سازمان گردشگری باید برنامه و اقدام جدی داشته باشد و از سفر تورهای مسافرتی به ترکیه جلوگیری کند و در راستای منافع جهان اسلام باید تصمیمات جدی بگیرد و مردم را تشویق کنند که به شهرهای خودمان سفر کنند.

حسینی گفت: کشور ما آنقدر مناطق بکر و طبیعت زیبا دارد که توجه کمی به آنها می‌شود و بیشتر از اینکه زمینه را برای خروج مردم از کشور فراهم کنیم باید زمینه را برای تقویت گردشگری در داخل فراهم کنیم.

وی ادامه داد: البته نکته مهم‌تر این است که باید مسئولان اعتقاد به این موضوع داشته باشند وقتی برای سازمانی مانند سازمان گردشگری این موضوع مهم نباشد معلوم است که محدودیت و جلوگیری سفر به ترکیه را در دستور کار خود قرار نمی‌دهد و برای آن کار فرهنگی هم انجام نمی‌دهد، سازمان گردشگری باید برنامه ریزی داشته باشد و حساب شده اقدام کند مردم را آگاه کند که ترکیه به لحاظ اخلاقی و خانوادگی جای مناسبی برای سفر نیست و به لحاظ امنیتی و سیاسی نیز هزینه‌ها در جهت مسلمان کشی استفاده می‌شود سازمان گردشگری بسیار راحت می‌تواند بر روی این موضوع کار کند و تورهای گردشگری را به داخل کشور هدایت کند.

این عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس افزود: سازمان گردشگری در این زمینه وظیفه و مسئولیت دارد باید جلوی تبلیغات سفر به ترکیه را بگیرد، تورها و آژانس‌ها حتما به دنبال منافع خود هستند و برای مردم دل نمی‌سوزانند اما این سازمان گردشگری است که باید سیاست‌گذاری درستی داشته باشد.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۶۱
انتشار یافته: ۳۴
چرا دولت سفر تفریحی به ترکیه رو محدود نمیکنه ؟
پاسخ ها
اشکان
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۳۳ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۰
پول سفر حج به کجا داده میشود؟ داعش؟
یکی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۳۶ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۰
برای اینکه سفر کردن اختیاریست و نه اجباری. نه میشه کسی را مجبور کرد به سفر بره و نه میشه منعش کرد که نره. شرایط گردشگری در ایران مهیا باشه مردم چرا برن ترکیه؟
احسنت.....
کاش واقعا جلوی سفر به ترکیه رو بگیرند
پس مردم برای تفریح کجا برن ؟ وقتی پول کشور بی ارزش است کجا میشه رفت که ارزان باشد
همه ایرانی‌ها توصیه می‌کنیم به هیچ عنوان به این کشور سفر سیاحتی و گردشگری نداشته باشند


خوب کجا برن
هزینه اش کمتر از شیراز رفتنه
تازه کلی هم امکانات داره
باید ترکیه و عربستان هردو باهم تحریم بشن
کشورهای حوزه خلیج فارس و عربستان جا افتاده
اوائل انقلاب افرادی که عازم سوریه بودند به یاد دارندپلیس ترکیه وارد اتوبوس می شدند و درخواست رشوه می کردند و حتی به چند نخ سیگار راضی بودندو بعد اجازه حرکت می دادند اکنون با هزینه هایی که متاسفانه توسط برخی از هم وطنتان در مسافرت به ترکیه می شود .آن کشور از راه گردشگردی ثروت هنگفتی بهم زده است و پول مردم مسلمان را خرج آدمکشی خود مسلمانان می کند بنابراین می بایستی مردم و دولت همت کنند رفتن به آن کشور را تحریم کنند.
در وضعيت فعلي سفر غير ضروري به تركيه كمك به اقتصاد آن كشور است و با منافع ملي ما مغايرت دارد.
پولی که به جیب عربستان ریخته می شود چطور؟
با مقاله کاملا موافقم. اما پول سفر به عربستان جهت اعمال حجهای واجب و غیر واجب به جیب چه کسی ریخته میشود؟ این پوله بمب نمیشود برای مردم بیچاره یمن ؟ خرج داعش و ... نمیشود؟ فقط پول سفر به ترکیه به جیب داعش واریز میشود؟
به نظر من اين عاقلانه ترين كار ممكن است وليكن چون اكثر مردم ما سياسي نيستند متوجه پيامد هاي سفر وضررهاي متوجه به جامعه مسلمان كشور ومصالح ملت نيستند واين كار بايد طبق بخشنامه وقانون دولتي انجام بگيرد.
اقای حسینی به ترکیه عربستان را اضافه کنید تا مردم حرف شما را باور کنند وبدانند براساس خواست ملت حرف میزنید زیرا شما ومردم هر دو خوب میدانند زیان عربستان بمراتب بیشتر از ترکیه است و پول حجاج مستقیم در دست داعش است و به همین خاطر حکام عربستان گفتهازحجاج ایران به نحو احسن اسقبال مکنیم .
رحمت بر اون شیری که خوردی. بالاخره یکی یه حرف حسابی زد
درست است حتما این کار بکند دولت چون ترکیه در حال حاضر از هر طرف باد بیاد آن فقط به فکر خرمن خود میباشد اسلام یا همسایه بودن بری او جای ندارد
يك نكاه به تورهاي داخلي در نوروز بياندازيد معلوم هست كه مردم به تركيه مي روند تمامي هتلها بكيج بندي شده و شما حتي امكان انتخاب روز براي سفر را هم نداريد تور ٣ روزه به يزد بالاي يك ميليون براي يك نفر هست تازه مكر يزد در مقايسه با استانبول جقدر مراكز تفريحي و خريد دارد در صورتيكه با اين مبلغ ٥ روز مي توان به استانبول رفت با هتلهاي بهتر
پولی که در عربسان خرج می کنیم بیشتر در این راه هزینه می شود چرا این عضو کمسیون مجلس این یکی را فراموش کرده.
شما هم خواهشا ننویسید به علت حجم بالا مطالب ارسالی وبعد هم چاپ نکنید این موارد زیاد در تابناک تکرار می شود
ترکیه به داعش پول نمیده این عربستانه که داره به داعش پول میده،پس نباید به عربستان رفت نه ترکیه
آیا این مساله شامل کشورای مثل عربستان هم می شود
این هتلداران کشور ما پدر ملت در می آورند و فرهنگ گردشگری ندارند و دنبال سود های موقت بالا هستند
اقای محترم برای عید شیراز و اصفهان هر شب هتل بدون ناهار وشام قیمت داده 1،100،000 تومان.اخه مگر دیوانه شده ایم که بریم اونجا با این مبلغ میشه 5 روز بری ترکیه
البته عربستان هم وهابی و حامی تروریست هاست
آقای سخنگو!!!با سفر به عربستان هم همه پول ایرانی ها تبدیل به بمب میشه و علیه خودمون استفاده میشه،جلوی اونو بگیرین خیلی بهتره
مگر ریشه داعش در بغداد و موصل نیست؟ پس پول سفر به عراق به جیب آنها هم می رود مگر سفر به مکه غیر از این است؟ باید استلال بهتری بیابیم!!!
فکر خوبیه . فعلا حج نرین تا نوبت ترکیه بشه.
کاملا این مسئول محترم حرف حساب را زدند . این ترکیه طرفدار داعش هست . حتی امریکا که در ناتو با ترکیه متحد هست ، الان متوجه شده ترکیه از داعش حمایت میکنه ، بعضی معتقدند که ترکیه هواپیمای روسیه زد تا اینکه روسیه و ناتو را با هم درگیر کند تا همانطور که سوریها و عراقیها را به خاک سیاه نشاند حتی ابرقدرتها را هم دور بزند تا قدرت بلا منازع منطقه شوند و عثمانی گری کنند ....
حتی اگر هم سفر به شهرهای ایران گرانتر از ترکیه بشود باز هم سفر به شهرهای ایران سگش می ارزه به رفتن به استانبول و انتالیا...مرگ بر اردوغان و داعش
پول حج به جیب ایران ریخته می شه؟
من عید میرم کیش و میدونم هزینه اش چند برابر بیش از استانبول و دبی است. ولی پول در کشورم خرج میشه و صرف آبادانی کشور خواهد شد تا به جیب داعش و وهابیون برود.
آفرین بااین کارنبض حیاتی داعش وترکهارانشانه رفتیم
تابناک میدانم چاپ نمیکنی ولی به اون آقا بفرمایید ترکیه سالانه میزبان میلیونها گردشگر از اروپا و آمریکاست که خیلی بهتر از ایرانی ها در آنجا خرج میکنند . شما هر وقت توانستید قیمت سفر به اصفهان و شیراز و کیش را به قیمت سفر به ترکیه نزدیک کنی آنوقت بیا و برای مردم تکلیف تعیین کن.
نظرات منتشر شده در راستای خط فکری خود شماست.
با خودتون چند چندین؟ اول میگین داعس ترکیه را تهدید کرده به بمبگزاری و توی ترکیه فعاله , از یک طرف میگین که ترکیه به داعش پول میده! یعنی چی؟ یعنی ترکیه پول میده که داعش بیاد توی کشورش بمب بزاره؟ یکم منطق بد نیست! ضمنا شما بگین هم فرقی نمیکنه, با قیمت مناسب و امکانات بسیار زیادی که ترکیه داره, مردم ترجیح میدن برن ترکیه
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی