بازدید 3335

مظلومی کدام تماشاگران را به بازی نفت دعوت کرد؟

پرویز مظلومی روز گذشته تماشاگران استقلال را برای حمایت از نفت تهران به استادیوم دعوت کرد.
کد خبر: ۵۶۶۷۳۱
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۲ 09 February 2016
به گزارش تابناک ورزشی، پرویز مظلومی روز گذشته در گفت‌و‌گویی کوتاه از تماشاگران استقلال خواست تا برای حمایت از نفت تهران به ورزشگاه آزادی بروند.
در این گفت و گو مظلومی تاکید کرد که در مسابقات ملی رنگ‌ها مطرح نیست و هواداران استقلال بهتر است با حضور در آزادی از نماینده ایران حمایت کنند.
سوال از پرویز مظلومی اینجا است که شما از کدام هوادار استقلال برای حمایت از نفت تهران دعوت کردید؟همان هواداری که برای بازی استقلال به ورزشگاه نمی‌آید؟ مظلومی در حالی از مردم خواسته به ورزشگاه بروند که در آخرین بازی تیمش با وجود تبلیغات گسترده در صفحات مجازی تنها 8 هزار نفر در ورزشگاه حضور داشتند.
تیمی که فینالیست جام حذفی شده و حتی در صدر جدول لیگ برتر حضور دارد و به جز بازی آخر مقابل استقلال اهواز بازی‌های نسبتا خوبی را در این فصل به نمایش گذاشته است تماشاگرانش هر روز رو به افول هستند و به ورزشگاه نمی‌روند و چه بهتر بود مظلومی این مساله را در مصاحبه خود تاکید می‌کرد که حداقل تماشاگران به خاطر منافع ملی به ورزشگاه بروند چون چیزی که مردم می‌بینند این است که هوادار زیادی برای استقلال و بازی‌هایش به استادیوم نمِی رود.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل