بازدید 4640

دوئل مرگبار 2 مرد قوي هيكل در پارك

کد خبر: ۵۶۶۷۱۲
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۱ 09 February 2016
نزاع خياباني دو مرد قوي هيكل در پاركي در جنوب غرب تهران با مرگ مرد 35 ساله به پايان رسيد.

به گزارش آرمان، ساعت 15 روز يكشنبه ماموران كلانتري ابوذر از طريق تماس‌هاي مردم در جريان نزاع خونين دو مرد جوان در بوستان خيابان مسجد قرار گرفتند. با حضور ماموران در محل، آنها با بدن نيمه جان دو مرد قوي هيكل كه غرق خون بودند، روبه‌رو شدند.

دقايقي بعد، دو مرد مجروح توسط عوامل اورژانس به بيمارستان ضيائيان تهران، منتقل شدند. ساعتي بعد در حالي كه تلاش پزشكان براي نجات جان دو مرد جوان ادامه داشت، مقتول به نام ابراهيم 35 ساله به علت شدت جراحات، جانش را از دست داد. با اعلام موضوع قتل به بازپرس ويژه قتل، تيم جنايي در بيمارستان حاضر شد. پزشك جنايي پس از معاينه جسد علت مرگ ابراهيم را اصابت عميق جسمي تيز به قلبش اعلام كرد.

در ادامه با بهبود حال عامل جنايت، پسر 32 ساله مورد بازجويي قرار گرفت. حميد درباره علت درگيري با مقتول و ارتكاب قتل گفت: من به همراه مسعود در يك باشگاه بدنسازي ورزش مي‌كرديم، هفته گذشته به خاطر حرف‌هاي برادر ابراهيم با او درگير شدم و مرد جوان وقتي فهميد با برادرش دعوا كرده‌ام، از من كينه به دل گرفت. ساعتي قبل در پارك نشسته بودم كه مقتول به آنجا آمد و با هم درگير شديم.

 پس از دقايقي نزاع، ابراهيم من را روي زمين انداخت و با چاقو چندين ضربه با پايم زد كه به‌شدت مجروح شدم، من هم در دفاع از خودم با چاقويي كه همراهم بود يك ضربه به او زدم كه مرد جوان غرق خون روي زمين افتاد؛ من نمي‌خواستم او را به قتل برسانم.

با اظهارات پسر جوان، او با دستور سعيد احمد بيگي، بازپرس ويژه قتل تهران بازداشت و براي تحقيقات بيشتر در اختيار كارآگاهان پليس آگاهي قرار گرفت.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار