بازدید 2913

اسیدپاشی منجر به جنایت شد

کد خبر: ۵۶۶۷۰۵
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۳ 09 February 2016
همه‌‌چیز از یک اسیدپاشی شروع شد. زمانی که روی خودروی پسرجوانی اسیدپاشیدند او و دوستش به یکی از پسران محل که همیشه با او کل‌کل داشتند، مشکوک شدند و همین شک به جنایت ختم شد.

به گزارش همشهری، ساعت 15 يكشنبه 18 بهمن ماموران پليس در جريان درگيري خونيني در يكي از پارك‌هاي تهران قرار گرفتند. آنها وقتي در محل حاضر شدند كه دقايقي قبل‌تر از آن هردو جوان كه در اين دعوا زخمي شده بودند توسط شاهدان به بيمارستان انتقال يافته بودند. هنوز چند دقيقه‌اي از حضور مأموران در محل نگذشته بود كه از بيمارستان خبر رسيد يكي از مجروحان كه از ناحيه سينه هدف ضربه چاقو قرار گرفته بود بر اثر شدت جراحات جان خود را از دست داده است. گزارش اين درگيري مرگبار به قاضي سعيد احمدبيگي، بازپرس جنايي تهران اعلام شد و تيمي از مأموران اداره دهم پليس آگاهي پايتخت مأمور رسيدگي به اين پرونده شدند.

عامل جنايت كه او هم مجروح شده بود روي تخت بيمارستان تحت درمان بود. اين مرد در توضيح ماجرا گفت: من و مقتول بچه محل بوديم و از مدت‌ها قبل با هم بر سر مسائل مختلف كل كل داشتيم. درواقع هيچ وقت ميانه خوبي با هم نداشتيم تا اينكه چند روز پيش روي خودروي دوست مقتول اسيدپاشي كردند و آنها تصور مي‌كردند اين ماجرا، نقشه من براي انتقامجويي از آنها بوده است اما من هرگز چنين كاري نكردم چون خصومتي با دوست مقتول نداشتم.

آنها اما مدام پيغام مي‌فرستادند كه به‌زودي انتقام مي‌گيرند. حتي دوست مقتول از من شكايت و نام مرا به‌عنوان مظنون در اسيدپاشي اعلام كرد اما اين فقط يك سوء تفاهم بود و آنها بي‌دليل به من شك داشتند. همين اشتباه و حدس نادرست آنها كار دست من داد. مقتول و دوستش نمي‌خواستند موضوع را تمام‌شده تلقي كنند و به اين اختلافات دامن زدند تا جايي كه حتي برادر مقتول هم وارد ماجرا شد.

وي گفت: چند روز پيش از حادثه با برادر مقتول درگير شدم و همين باعث شد كه كينه مقتول نسبت به من بيشتر شود و من از بچه‌هاي محل شنيده بودم كه مقتول به‌دنبال من است تا انتقام بگيرد. متهم ادامه داد: روز حادثه من در كوچه كنار يك خودرو ايستاده بودم كه ناگهان او به سمتم حمله كرد. من مقاومت كردم و كشمكش ميان ما ادامه داشت تا اينكه او مرا به سمت فضاي سبز پارك هل داد. من روي زمين افتادم و مقتول با چاقو به‌دست و پاي من ضربه زد. براي اينكه از خود دفاع كنم با پاهايم به او ضربه زدم كه احتمال مي‌دهم در آن لحظه يكي از چاقوهايي كه در دستش بود به بدنش فرو رفته است.

 اظهارات شاهدان

درحالي‌كه متهم مدعي بود كه چاقو در دست مقتول بوده شاهدان اما ماجراي ديگري را روايت كردند. يكي از آنها در برابر تيم تحقيق گفت: قاتل و مقتول از مدتي قبل با هم اختلاف داشتند و ما شنيده بوديم كه قاتل برادر قرباني را كتك زده است. روز حادثه مقتول به سمت قاتل رفت تا دليل اين كارش را بپرسد. بعد هردو به سمت شمشادها رفتند و درگير شدند. زماني كه قاتل روي زمين افتاد، مقتول روي سينه‌اش نشست و چند ضربه به او زد كه در اين هنگام يكي از چاقوها از دستش افتاد. تا پيش از اين قاتل دست خالي بود و قرباني 2 چاقو ‌دردست داشت. در آن لحظه متهم چاقوي مقتول را برداشت و ضربه‌اي به او زد. هم‌اكنون براي عامل جنايت قرار بازداشت صادر شده و تحقيقات در اين پرونده جنايي ادامه دارد.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل