بازدید 3234

لیگ یک/ هفته گل های دقیقه آخری در روز پربارش

گل به خودی بازیکنان دو تیم در زمین پر آب ورزشگاه شهدای هفتم تیر مهمترین حادثه بازی تیم های مدعی خونه به خونه و ماشین سازی بود و دراین بین گلی که هادی شکوری مدافع با تجربه خونه به خونه در دقیقه 83 به اشتباه درون دروازه خودی کاشت کمر اکبر میثاقیان را شکست
کد خبر: ۵۶۶۶۴۰
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۰:۰۳ 09 February 2016

دیدار تیم های خونه به خونه ماشین سازی که یکی از حساس ترین بازی های هفته بیست و پنجم بود با گل به خودی های بازیکنان دو تیم در زمین پر از آب ورزشگاه شهدای هفتم تیر بابل با تساوی 2-2 به پایان رسید.

به گزارش تابناک ورزشی،اکبر میثاقیان که برای بردن ماشین سازی تلاش زیادی کرده بود تا دقیقه 83 مسابقه برد در دستانش بود ولی در این دقیقه هادی شکوری با گلی که به اشتباه درون دروازه تیمش کاشت نه تنها برد میزبان مدعی صعود را به مساوی تبدیل کرد بلکه باعث شد تا این تیم از رسیدن به رده دوم جدول ناکام بماند. 

فجر سپاسی که مدت هاست بدون پیروزی رده دوم جدول را در اختیار دارد در بیست و چهارمین رویارویی اش با داماش با یک گل مغلوب رشتی ها شد. مس کرمان در خانه برابر نفت مسجد سلیمان متوقف شد. نساجی مازندران با درخشش و گلزنی حمید کاظمی برابر پاس به پیروزی رسید. شهرداری در اردبیل با دو گل ایرانجوان را شکست داد. آلومینیوم هرمزگان پس از 18 هفته به پیروزی رسید. این تیم در یزد فولاد این شهر را مغلوب کرد. دیدار تیم های آلومینیوم اراک و گل گهرسیرجان بدون گل به پایان رسید و تیم نفت آبادان هم در دیداری سخت و نفسگیر موفق شد با یک گل مس رفسنجان را شکست دهد.

دیدار تیم های پیکان و پارسه در دقیقه چهارم مسابقه به دلیل بارش شدید برف قطع و به فردا ساعت 14 موکول شد.


 خیبر خرم آباد 2– گیتی پسند اصفهان 1؛ برد شیرین خیبر

گل ها : مجید هوتن (55) و ایمان کیانی (2+90 بازیکن حریف) برای خیبر – یزدان عباسیان (6 پنالتی) برای گیتی پسند

خیبر در حالیکه تا دقیقه 55 مسابقه با یک گل از میهمان خود عقب بود با اینحال تا آخرین ثانیه های بازی برای پیروزی و کسب سه امتیاز جنگید تا اینکه در آخرین ثانیه ها روی اشتباه بازیکن گیتی پسند که دروازه خودی را گشود به گل دوم رسید تا در حضور 10 هزار هوادار لرستانی به یک برد شیرین دست یابد.


داماش رشت 1– فجرسپاسی شیراز صفر ؛ تساوی با فجر و فرار از قعر جدول

گل : مصطفی حاجتی (51 پنالتی)

داماش گیلان با شکست دادن فجر سپاسی نه تنها یک برد ارزشمند به دست آورد که با این برد خودش را از قعر جدول هم جدا کرده و به رده پانزدهم صعود کرد. دیدار دو تیم در نیمه اول بدون گل به پایان رسید.  در نیمه دوم داماش صاحب یک ضربه پنالتی شد که حاجتی آن را به تور دروازه فجر دوخت تا داماش برنده بازی و صاحب سه امتیاز حیاتی شود. با احتساب این دیدار دو تیم تاکنون 24  بار به مصاف هم رفته اند که فجرسپاسی 9 برد و داماش هم 9 برد به دست آورده است.


 خونه به خونه بابل 2 – ماشین سازی تبریز 2 ؛ شکوری کمر میثاقیان را شکست

گل ها : مهدی قریشی (9 بازیکن حریف) و محمد غلامی (75) برای خونه به خونه – حسین قره داغی (41) و هادی شکوری (83 گل به خودی) برای ماشین سازی

گل به خودی بازیکنان دو تیم در زمین پر آب ورزشگاه شهدای هفتم تیر مهمترین حادثه بازی تیم های مدعی خونه به خونه و ماشین سازی بود و دراین بین گلی که هادی شکوری مدافع با تجربه خونه به خونه در دقیقه 83 به اشتباه درون دروازه خودی کاشت کمر اکبر میثاقیان را شکست و میزبان را از یک برد شیرن خانگی دور کرد.البته میرهانی هاشمی دیگر مدافع خونه به خونه هم در این دیدار اشتباهات زیادی داشت و بارها باعث شد مهاجمان ماشین سازی دروازه خونه به خونه را تهدید کنند.


 شهرداری اردبیل 2– ایرانجوان بوشهر صفر ؛ شهرداری ترمز ایران جوان را کشید

گل ها : نصرت غنی زاده (65) و رضا معقولی (86 پنالتی)

شهرداری اردبیل با پیروزی برابر صدرنشین دور برگشت رقابت های دسته اول نوار بردهای ایران جوان را قطع کرده و صاحب سه امتیاز طلایی شد. شهرداری چی ها به لطف این برد 28 امتیازی شده و موقتاً از منطقه خطر دور شدند.


 مس کرمان 3– نفت مسجد سلیمان 3 ؛ مس به دنبال سکوی سوم

گل ها : سعید دقیقی (1) ، میلاد جعفری (20) و کیوان امرایی (43) برای مس – فرشید علیزاده (19) ، علی جهانگیری (55) و سعید خردمند (83) برای نفت م.س

شروع توفانی مس و زدن سه گل به تیم نفت در نیمه اول حاکی از این بود که نارنجی پوشان کرمانی به دنبال یک برد پرگل و سه امتیاز بازی هستند تا مجدداً به رده سوم جدول صعود کنند ولی درخشش نفتی ها در نیمه دوم و به تساوی کشاندن بازی باعث شد تا رویای کرمانی ها نقش بر آب شده آنها همچنان در رده چهارم باقی بمانند.


 فولاد یزد صفر – آلومینیوم هرمزگان 1 ؛ برد نوبرانه آلومینیوم

گل : مصطفی کریمی (86)

جدال دو تیم صنعتی و فلزی دسته یک را تیم آلومینیوم هرمزگان به سود خود به پایان برد تا پس از 18 هفته مجدداً مزه شیرین برد را بچشد. فولاد با این باخت در قعر جدول باقی ماند و تماشاگرانش که طاقت دیدن شکست خانگی تیم شان برابر آلومینیوم را نداشتند در پایان مسابقه علیه شیردل ؛ سرمربی تیم و مدیران باشگاه شعار داده و خواهان برکناری شان شدند.


 نفت آبادان 1 – مس رفسنجان صفر ؛ رستگاری در ثانیه آخر

گل : امیر ذلیکانی (2+90) برای نفت

نفت آبادان که برای رسیدن به جمع تیم های بالای جدولی به سه امتیاز بازی با مس نیاز داشت از همان شروع مسابقه روی دروازه مس خیمه زد ولی درخشش دروازه بان مس از یک سو و بی دقتی مهاجمان خودی از سوی دیگر باعث شد تا برزیلی های آبادانی به رغم برتری و ایجاد موقعیت های متعدد گلزنی تا آخرین ثانیه های بازی نتوانند دروازه مس را باز کنند تا اینکه امیر ذلیکانی در دقیقه 92 با ضربه دقیق خود شادی را به اردوی نفتی ها آورده و باعث برد میزبان در جدال سخت با مس شد.


 پاس همدان صفر –  نساجی قائمشهر 1 ؛ کاظمی بازهم به داد نساجی رسید

گل : حمید کاظمی (88)

حمید کاظمی ؛ آقای گل لیگ یک، بازهم به داد نساجی رسیده و با گلی که در آخرین دقایق مسابقه درون دروازه پاس جای داد باعث برد ارزشمند شمالی ها در همدان شد. نساجی در 25 مسابقه ایی که تاکنون برگزار کرده 24 گل به ثمر رسانده است که 14 گل آن سهم کاظمی است و 10 گل دیگر را سایر بازیکنان نساجی به ثمر رسانده اند. به نظر می رسد اگر نساجی چی ها در این فصل حمید کاظمی را نداشتند امروز یکی از تیم ها قعرنشین و فانوس دار لیگ بودند.


 آلومینیوم اراک صفر– گل گهر سیرجان صفر ؛ هوا صفر ، بازی زیر صفر

دیدار تیم های آلومینیوم و گل گهر که به دلیل نامساعد بودن زمین مسابقه با دو ساعت تاخیر آغاز شد بدون گل به پایان رسید. این پنجمین تساوی گل گهر در 6 بازی اخیرش بود.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل