بازدید 5796

تاریخ اعلام فهرست نهایی اصلاح طلبان

رئیس شورای عالی سیاست های اصلاح طلبان تاکید کرد: فهرست نهایی اصلاح طلبان ظرف یکی دو روز آینده اعلام می شود.
کد خبر: ۵۶۶۶۳۵
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۳:۱۸ 08 February 2016
رئیس شورای عالی سیاست های اصلاح طلبان تاکید کرد: فهرست نهایی اصلاح طلبان ظرف یکی دو روز آینده اعلام می شود.

به گزارش خبرنگار پارلمارنی ایرنا، محمدرضا عارف روز دوشنبه در حاشیه همایش حزب اعتماد ملی به خبرنگاران گفت: ما فهرستی را ارائه خواهیم کرد که مردم با خیال راحت به همه آن فهرست رای دهند؛ ضمن اینکه تا آخر وقت امروز یکسری تجدیدنظرها انجام می شود.

وی در پاسخ به سوال خبرنگاری در مورد اینکه با توجه به ضرورت قانون و همه ادعاهایی که جریان های سیاسی نسبت به اجرای قانون دارند، فکر می کنید که این جریان ها چقدر در این راستا قانونمند هستند، چنین پاسخ داد: نباید بین حرف و عمل فاصله باشد مبنا باید قانون باشد و این توصیه ما به همه مردم است.

عارف ادامه داد: در این راستا نه فقط احزاب که به همه دست اندرکاران امور اجرایی، قانونگذاری و احزاب توصیه می کنیم که باید قانون را مبنا قرار دهند.
وی اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب نیز اخیرا فرموده اند در همه امور باید «مر قانون» رعایت شود؛ اگر ما این موضوع را ملاک قرار دهیم بسیاری از اختلاف ها، چالش ها و مشکلات را نخواهیم داشت.

* در مقابل رد صلاحیت های شورای نگهبان فعلا تمکین می کنم

عارف درباره ساز و کارهای تهیه فهرست اصلاح طلبان هم گفت: ما در این خصوص فرم ارزیابی تهیه کردیم که براساس آن، ویژگی های مورد نظرمان را در یک هزار امتیار بیان کرده ایم هر فردی می خواهد در فهرست اصلاحات باشد باید این فرم را پر کند و در اختیار کارگروه قرار دهد؛ سپس ما آن را رتبه بندی می کنیم و براساس شاخص ها و معیارهای خودمان افراد را در فهرست قرار می دهیم.
عارف همچنین تاکید کرد: ما در این فرم اولویت هایی را برای بانوان و جوانان داریم.
رئیس شورای عالی سیاست های اصلاح طلبان تاکید کرد: ما در کل کشور برای انتخابات نامزد خواهیم داشت.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر این که ارزیابی اش در مورد رد صلاحیت های شورای نگهبان چیست، چنین پاسخ داد: من قبلا نیز آن را اعلام کرده ام، فعلا تمکین می کنم.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل