بازدید 7809
فیروزآبادی:

آمریکا بر اسب وحشی سعودی‌ها سوار است

رئیس ستادکل نیروهای مسلح با اشاره به تهدیدات اخیر سعودی‌ها مبنی بر لشکرکشی به سوریه گفت: امروز سیاست آمریکا در منطقه بر اسب وحشی و بیمار سعودی‌ها سوار است.
کد خبر: ۵۶۶۵۵۹
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۲ 08 February 2016
رئیس ستادکل نیروهای مسلح با اشاره به تهدیدات اخیر سعودی‌ها مبنی بر لشکرکشی به سوریه گفت: امروز سیاست آمریکا در منطقه بر اسب وحشی و بیمار سعودی‌ها سوار است.

به گزارش تسنیم، سرلشکر حسن فیروزآبادی رئیس ستادکل نیروهای مسلح با نگاه به تحولات جاری منطقه و تهدیدات اخیر سعودی‌ها مبنی بر لشکرکشی به سوریه، اظهار داشت: امروز سیاست آمریکا در منطقه غرب آسیا بر اسب وحشی، لنگ و بیمار سعودی‌ها سوار است. عربستان سعودی با شکست‌های پی‌در‌پی در عرصه‌های سیاسی، اقتصادی و تروریستی با رنجوری و ناتوانی، با عصبیت به هر سو می‌تازد و در چنین وضعیتی آمریکا فقط چشم به دریاچه نفت ارزان، همراه سیاست سعودی‌ها شده است.

وی افزود: رژیم اشغالگر قدس که در ناکامی مطلق به سرمی‌برد امروز افسار این اسب را به دست گرفته است و هر سه دائما به زمین می‌خورند و با یک عصبیت و سازش جدید و دوباره از جا برمی‌خیزند.

رئیس ستادکل نیروهای مسلح با بیان اینکه هیچ‌یک از کشورهای مسلمان در غرب آسیا و شمال آفریقا از توطئه مثلث شوم آمریکا، رژیم صهیونیستی و آل‌سعود در امان نمانده است، خاطرنشان کرد: هر روز خبر یک انفجار ترویستی یا یک جنایت داعشی و یا تهدید به لشکرکشی به یکی از کشورهای مسلمان به گوش می‌رسد که البته ریشه همه آنها در وهابیت سعودی است.

سرلشکر فیروزآبادی تأکید کرد: وقت آن رسیده است که کشورهای مسلمان به هوش آیند و به فکر امنیت، استقلال، اقتصاد و فرهنگ مردم خود باشند و آمریکایی‌ها را از این اسب پیاده کنند.

وی به آشکار شدن اختلافات و جدال قدرت در آل‌سعود، گفت: اختلافات میان خاندان سعودی از یک طرف و سلطه‌طلبی بر کشورهای عرب و مسلمان از سوی دیگر در کنار  کشتار مردم بی‌گناه یمن و حجاز، دل‌های حاکمان بی تجربه و بی خرد سعودی را سیاه کرده است و تردیدی نیست فواره چون بلند شود، سرنگون شود.

رئیس ستادکل نیروهای مسلح همچنین تهدید سعودی‌ها مبنی بر لشکرکشی به سوریه را از نکات قابل تأمل در عرصه تحولات امروز منطقه توصیف و افزود: مردم سوریه پس از تحمل چند سال جنگ و تروریسم تحمیلی سعودی‌ها، تازه وحدت پیدا کرده‌اند و با سرکوب تروریست و دستیابی به پیروزی‌های راهبردی دارند به ساحل آرامش می‌رسند که شاهد بلند شدن صدای سعودی‌ها مبنی بر اعزام نیروی زمینی به سوریه هستیم و متأسفانه کارتر وزیر دفاع آمریکا که خود تحریک‌کننده آل‌سعود به جنگ است از آن حمایت می‌کند اما این نشانه سرگردانی آنها بوده و شکست کامل آنها در این میدان را تصدیق می‌کند.

سرلشکر فیروزآبادی در پایان خاطرنشان کرد: آل‌سعود و آمریکا راهی ندارند جز آنکه از  ظلم و خونریزی و تهدید و ارعاب تو خالی علیه کشورهای منطقه دست برداشته و در سیاست‌های شکست خورده تجدیدنظر کنند، تا منطقه دوباره آرامش را به خود ببیند و ملت‌ها هم به حل مسائل خود بپردازند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار