بازدید 3613
خبر

پیشنهاد سالانه 150 هزار دلاری یک شرکت دانمارکی برای اسپانسری فدراسیون فوتبال!

یک شرکت دانمارکی حدود دو هفته قبل پیشنهادی را به فدراسیون فو‌تبا‌ل ارائه کرده تا به مدت سه سال اسپانسر پوشاک تیم‌های ملی فو‌تبا‌ل ایران شود. این پیشنهاد شامل پوشش تمام تیم‌های ملی شامل کلیه رده‌های بانوان و آقایان است.
کد خبر: ۵۶۶۵۴۰
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۶ 08 February 2016
شرکت یاد شده  از سال 1923 کار خود را در هامبورگ آلمان آغاز کرد، هم اکنون یک شرکت دانمارکی محسوب شده و در این کشور کار خود را دنبال می‌کند.

به گزارش تابناک ورزشی، از نکات ویژه‌ این پیشنهاد پرداخت رقم 150 هزار دلاری در سال به فدراسیون فو‌تبا‌ل است که این پیشنهاد موجب خواهد شد هزینه مربوط به برخی تجهیزات برای تیم‌های ملی نیز تامین شود. این بند از پیشنهاد مساله‌ای است که پیشنهاد دانمارکی‌ها را از دوازده پیشنهاد دیگر ارائه شده به فدراسیون فوتبال متمایز می‌کند.
هر چند پیش از این رییس فدراسیون فو‌تبا‌ل از قطعی شدن ادامه همکاری آل اشپورت با تیم‌های ملی به مدت سه سال خبر داده بود، اما این موضوع در نهایت منتفی شد و با توجه به اتفاقات اخیر به نظر می‌رسد هیچ چیز در مورد انعقاد قراردادها، اسپانسر پوشاک تیم‌های ملی قطعی نیست و کماکان بررسی‌ها در این زمینه ا‌د‌ا‌مه‌ دارد هر چند برخی شرکت‌ها در اولویت قرار دارند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها