بازدید 3647

تشکیل شورای اصلاح‌طلبان در برخی از شهرستان‌ها

کد خبر: ۵۶۶۵۱۵
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۰ 08 February 2016
یک نماینده اصولگرای مجلس گفت که در شهرستان‌های مختلف گروه‌هایی از حامیان دولت و اصلاح‌طلبان شکل گرفته است تا در نهایت یکی را از بین خود انتخاب کند با این هدف که مجلس بعدی مجلسی با مشی اعتدالی باشد.

ابراهیم نکو در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی ایسنا، اظهار کرد: با توجه به اینکه رویه دولت اعتدال است هر جناح و طیفی با شیوه اعتدال مورد پذیرش دولت قرار می‌گیرد. از این رو فکر می‌کنم که اصلاح‌طلبان و اصول‌گرایان معتدل مدنظر دولت برای پیشبرد برنامه‌هاست.

وی افزود: بر این اساس قطعا ائتلاف بین اصلاح‌طلبان و اصول‌گرایان معتدل نزدیک به دولت امکان‌پذیر است و دور از ذهن نمی‌باشد. البته آن دسته از افرادی که مشی اعتدالی داشته باشند در این ائتلاف جای می‌گیرند.

این نماینده اصولگرای مجلس در ادامه گفت:‌ در بیشتر نقاط کشور حامیان دولت برای ورود به مجلس تلاش بسیار زیادی می‌کنند به طوری که در شهرستان‌ها گروه‌هایی از حامیان دولت و اصلاح‌طلبان تشکیل شده‌اند تا در نهایت یکی را از بین خود انتخاب کند. این رویه در برخی از مناطق تحت عنوان شورای اصلاح‌طلبان و اعتدال و توسعه است که می‌خواهند بر روی یک فردتمرکز داشته باشند که آن فرد اصلاح‌طلب معتدل و یا فردی معتقد به اعتدال باشد.

نکو ادامه داد: با این رویکرد قطعا مجلس بعدی با فراکسیونی تحت عنوان اعتدال متشکل از نمایندگانی با مشی اعتدالی شکل خواهد گرفت و دیگر فراکسیون رهروان با این عنوان در مجلس بعدی جایگاه و معنا و مفهومی نخواهد داشت.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار