بازدید 3512

لیست رهروان تا آخر هفته نهایی می‌شود

کد خبر: ۵۶۶۵۱۳
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۹ 08 February 2016
نماینده مردم اسدآباد در مجلس از نهایی شدن لیست انتخاباتی فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت در تهران و شهرستان‌ها تا آخر هفته جاری خبر داد و تاکید کرد: به طور حتم با افراد معتدل جریان‌های سیاسی ائتلاف خواهیم کرد.

بهروز نعمتی در گفت‌وگو خبرنگار پارلمانی ایسنا، گفت: آنچه تا این لحظه از لیست مشترک رهروان ولایت با سایر جریان‌های سیاسی مطرح شده است صرفا گمانه‌زنی است.

نایب رییس فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت با بیان این مطلب که برای رسیدن به لیست مشترک زمان باقی است، افزود: مذاکرات متعددی توسط رییس فراکسیون با سایر جریان‌های سیاسی در جریان است اما هنوز لیست مشترک 30 نفره تهران و لیست مشترک شهرستان‌ها نهایی نشده است.

به گفته نعمتی، رهروان ولایت به طور حتم با جریان‌ها و چهره‌های سیاسی معتدل در دو جریان سیاسی کشور به توافق خواهد رسید و لیست مشترک در تهران و شهرستان‌ها می‌دهد.

وی بدون نام بردن از اسامی کاندیداهای لیست مشترک، تاکید کرد: جریان‌های معتدل و افراد بی‌رغبت به تندرویی از جمله افرادی هستند که در لیست مشترک رهروان ولایت و سایر جریان‌های سیاسی قرار خواهند گرفت اما باید تا پایان هفته صبر کرد تا نتایج مذاکرات مشخص شود. انتخاب کردن 30 نفر در یک لیست کار مشکلی است به همین دلیل باید همفکری و رایزنی بیشتر بین طرف‌های مذاکره انجام شود.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار