بازدید 3181

کفعمی: فدراسیون فوتبال دیر متوجه جدیت مناقشه با عربستان شد

قبل از این که عربستانی ها بتوانند کاری کنند، ما باید جلسه‌هایمان را برگزار می کردیم تا به بهترین نظر و ایده دست پیدا کنیم.
کد خبر: ۵۶۶۴۸۴
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۱ 08 February 2016

به گزارش تابناک ورزشی، حسین کفعمی درباره مناقشه فوتبالی ایران و عربستان برای میزبانی بازی‌های نمایندگان دو کشور در لیگ قهرمانان آسیا و تصمیم AFC مبنی بر توافق این دو کشور تا 25 اسفند ماه، اظها‌ر کرد: در این موضوع قاعدتا فدراسیون فو‌تبا‌ل ما باید تصمیم گیری مناسبی را انجام دهد. البته نظراتی که داده می‌شود منشعب شده از مسائل سیاسی است. از طرفی کنفدراسیون فو‌تبا‌ل آسیا و فیفا از ورود مسائل سیاسی به فو‌تبا‌ل جلوگیری می‌کنند و یکی از دلایل تعلیق کشورها همین موضوع است.

او ا‌ضافه‌ کرد‌: در این پرونده سازمان لیگ و فدراسیون فو‌تبا‌ل می‌توانند بهترین نظر را بدهند. با توجه به این که سازمان لیگ نماینده تیم‌های فو‌تبا‌ل است، قرار شده که اعتراض چهار باشگاه از این طریق به AFC و فیفا برسد.

عضو هیات مدیره سپاهان در پاسخ به این سوال که به نظر می‌رسد فدراسیون فو‌تبا‌ل در مناقشه با عربستان زمان را از دست داد، گفت: همان طور که اشاره شد فدراسیون فو‌تبا‌ل خیلی دیر متوجه جدیت این موضوع شد. قبل از این که عربستانی ها بتوانند کاری کنند، ما باید جلسه‌هایمان را برگزار می کردیم تا به بهترین نظر و ایده دست پیدا کنیم. وزارت امور خارجه باید در این مساله ورود کند و فدراسیون فو‌تبا‌ل را تنها نگذارد.

او در پایان گفت: اعتقاد ما بر این است مهدی تاج موضع خوبی از خود نشان داد و در بازی با نمایندگان قطر و امارات به تمام دنیا ثابت می‌کنیم که ایران از امنیت کاملی برخوردار است و در هیچ کشور سومی به میدان نمی‌رویم.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی