بازدید 3008

پايان يك سقوط ماجراجويانه

کد خبر: ۵۶۶۴۷۳
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۶ 08 February 2016
پرونده دو دختر ماجراجو كه در سقوطي مرگبار به كام مرگ رفته بودند، مختومه اعلام شد.

به گزارش جوان، شامگاه دوم شهريور ماه بود كه جسد دو دختر 15 و 17 ساله در حياط ساختمان مسكوني حوالی میدان گلبرگ كشف شد. پارچه‌هاي گره خورده كه از پنجره طبقه چهارم تا پنجره دوم آويزان بود، حكايت از اين داشت كه دو دختر هنگام خارج شدن از پنجره آپارتمان طبقه چهارم تعادل خود را از دست داده و سقوط كرده‌اند.

 اولين بررسي‌ها حكايت از اين داشت كه يكي از دخترها در دم فوت شده، اما دومين نفر كه علايم حياتي داشت به سرعت راهي بيمارستان شد. سپس قاضي ايلخاني، بازپرس ويژه قتل تحقيقات در اين باره را شروع كرد. تحقيقات حكايت از اين داشت كه پدر و مادر يكي از دختران، ساكنان طبقه چهارم هستند. آنها كه تصور مي‌كردند دخترشان در اتاق خوابش بوده وقتي از ماجرا باخبر شدند در محل حاضر شدند.

پدر اين دختر گفت: دخترمان آيدا ساعتي قبل این دختر را به خانه آورد و گفت نامش فرناز است و ساكن شهريار. آنها براي رفتن به بيرون از ما اجازه گرفتند، اما چون فرناز را نمي‌شناختيم، اجازه خارج شدن نداديم. دخترم و فرناز به اتاقش رفته بودند كه از ماجرا باخبر شديم.  تحقيقات بعدي پليس هم حكايت از اين داشت دو دختر نوجوان وقتي متوجه بسته بودن در آپارتمان مي‌شوند، تصميم مي‌گيرند با گره زدن چند پارچه خود را به حياط خانه برسانند و از ساختمان خارج شوند كه حادثه سقوط رقم مي‌خورد. 

در حالي كه بررسي‌ها در جريان بود، مادر فرناز- دختر 17 ساله- از خانواده آيدا شكايت كردند و گفتند كه به علت سهل‌انگاري آنها اين حادثه رقم خورده است. مادر او گفت عصر روز حادثه دخترم تماس گرفت و گفت مي‌خواهد به خانه آيدا كه از دوستانش است، برود. هر چند من قبول نكردم اما دخترم به خانه آيدا رفت و حادثه رقم خورد.  

بررسي‌هاي بيشتر به دستور بازپرس به جريان افتاد، اما بازپرس شكايت مادر فرناز را وارد ندانست و پرونده را مختومه اعلام كرد.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان