بازدید 9268

رهايي «شاه مازندران» از اتهام محاربه و فساد في الارض

کد خبر: ۵۶۶۴۶۹
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۵ 08 February 2016
ادعاي مجرمي مشهور به «شاه مازندران» درباره حضور در اردوي انتخابي تيم ملي كشتي ايران از سوي فدراسيون كشتي تكذيب شد.

به گزارش اعتماد، در اطلاعيه‌اي كه اين فدراسيون صادر كرده آمده است: «بعضا برخي رسانه‌ها صرفا به استناد مصاحبه يك بزهكار اجتماعي كه هيچ سنديتي براي صحبت‌هاي خود ندارد، به راحتي دوبنده مقدس تيم ملي را بر تن يك فرد متقلب كرده و براي پر ببينده كردن خبر خود جايگاه ورزش ملي كشور را ناديده مي‌گيرند.»

رد اتهام محاربه و فساد في الارض براي متهم از سوي بازپرس دادسراي بابل، تازه‌ترين اتفاق مهم پرونده «شاه مازندران» است كه پيش از اين با درخواست دادستاني بابل، در يك قدمي مجازاتي سنگين قرار گرفته بود. بازپرس دادسراي بابل، پرونده او را به اتهام آدم ربايي در جويبار و قدرت نمايي در فضاي مجازي به دادسراي جويبار ارجاع داده است.

«شاه مازندران» پس از انتشار كليپ ضرب و شتم مردي با قمه در فضاي مجازي تحت تعقيب پليس مازندران قرار گرفت و در عملياتي ويژه دستگير شد. او در اين كليپ مردي كه براي كشتنش اجير شده بود را در جويبار ربوده و پس از كشاندن او به خانه‌اش با پهناي قمه به‌شدت مورد ضرب و شتم قرار داد تا افرادي كه او را اجير كرده بودند لو دهد.

اما «شاه مازندران» تنها مجرمي نيست كه اقدام به انتشار كليپ‌هاي تهديدآميز در فضاي مجازي كرده است. پليس مازندران در سه هفته اخير، ده‌ها مجرم ديگر را نيز به دليل انتشار اين دست كليپ‌ها دستگير كرده است. در ميان آنها مجرمي مشهور به شيرامه نيز ديده مي‌شود كه پرونده‌اش با عنوان اتهامي محاربه در دادگاه در حال رسيدگي است.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر