بازدید 61920

آخرین خبرها از تأیید و رد صلاحیت شده‌ها از سوی شورای نگهبان

حدود 56 نفر از کاندیداهای تهرانی هستند که تکلیفشان مشخص نیست و قرار است، امروز درباره آنها تصمیم گیریی شود، گفته می شود، چهره‌های مطرح از هر دو جناح اصلاح‌طلب و اصولگرا در بین این ۵۶ نفر وجود دارند.
کد خبر: ۵۶۶۴۵۴
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۴ 08 February 2016
 اصولگراهابا اینکه مهلت بررسی صلاحیت کاندیداهای معترض که در مرحله قبل صلاحیتشان احراز نشده بود، به پایان رسیده و اسامی کسانی که صلاحیت آنها احراز شده بود در اختیار فرمانداری های سراسر کشور قرار گرفته است، اما کسانی هستند که هنوز تکلیفشان مشخص نیست.

به گزارش «تابناک»، گویا حدود 56 نفر از کاندیدا های تهرانی هستند که هنوز تکلیفشان مشخص نیست و قرار است امروز درباره آنها تصمیم گیریی شود، فرماندار تهران در این باره گفت: چهره‌های مطرح از هر دو جناح اصلاح‌طلب و اصولگرا در بین این ۵۶ نفر وجود دارند.

عیسی فرهادی فرماندار تهران، از تعیین تکلیف 56 داوطلب انتخابات مجلس شورای اسلامی شهر تهران تا عصر فردا خبر داد و گفت: 56 داوطلب تهرانی هنوز بررسی صلاحیتشان به پایان نرسیده و انتظار می‌رود فردا نتایج آنها اعلام شود.

ذکر این مهم لازم است هیچ لیستی از سوی مراجع رسمی اعلام نشده و صلاحیت و عدم صلاحیت افراد از سوی فرماداری ها به خود اشخاص ابلاغ شده است؛ بنابراین، همه لیست های موجود بر اساس گفته های خود کاندیداها و در مواردی توسط رسانه های همسو با کاندیداها و در برخی از موارد در شبکه های اجتماعی منتشر شده یا می شود.

15:55 آخرین لیست تایید و رد صلاحیت شدگان استان اصفهان


14:30  حسین ابراهیمی به نفع لیست اصولگرایان انصراف داد.

حسين ابراهیمی عضو جامعه روحانيت مبارز گفت: در حمایت از لیست انتخاباتی ائتلاف اصولگرایان از کاندیداتوری انتخابات مجلس انصراف می‌دهم تا برمیثاق اصولگرایان پایبند باشم.

13:40 صلاحیت 24 نامزد در حوزه انتخاباتی ساری تایید شد

فرماندار ساری گفت: 24 نامزد در حوزه انتخاباتی ساری – میاندرود تائید صلاحیت شدند.وی با بیان اینکه همه کمیته‌ها در برگزاری انتخابات از اهمیت برخوردار هستند، افزود: کمی و کاستی خاصی وجود ندارد که نیاز به تذکر داشته باشد.حسین‌زادگان با اشاره به اینکه 24 نامزد انتخابات مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه ساری و میاندورود تایید صلاحیت شدند، اظهار کرد: بیست و هفتم بهمن‌ماه زمان اعلام قطعی اسامی نامزدها به مراکز حوزه‌های انتخابیه توسط وزارت کشور است و نامزدهای انتخابات می‌توانند از 29 بهمن تا پنجم اسفندماه نسبت به تبلیغات انتخاباتی اقدام کنند.

13:00  حق‌شناس ، میرلوحی و اشراقی رد صلاحیت شدند

محمد جواد حق‌شناس، محمود میرلوحی و حجت‌الاسلام مرتضی اشراقی در بررسی مجدد شورای نگهبان رد صلاحیت شدند.

نام محمدجواد حق‌شناس، سید محمود میرلوحی و حجت‌الاسلام مرتضی اشراقی و علی نوبخت در میان رد صلاحیت شدگان دیده می‌شود.

از میان اصولگرایان حمید رسایی نماینده کنونی مجلس و محمد صادق صالحی‌منش استاندار سابق استان قم نیز رد صلاحیت شده‌اند.

نام محمدرضا شکوهی در میان تایید صلاحیت شده‌ها دیده می‌شود.

همچنین نام ابوالفضل شکوری، پروانه مافی، الیاس حضرتی و جواد اطاعت هنوز در میان لیست تایید یا رد صلاحیت شده‌ها دیده نمی‌شود.

12:04 کاندیداهای شیراز ۴ روز برای تغییر حوزه انتخابیه زمان دارند

حيدر عاليشوندی، افزود: براساس قانون هر كانديدايی كه قصد تغيير حوزه انتخابيه خود را دارد، بايد تا ۱۵ روز قبل از زمان اخذ رای، اقدام قانونی را انجام دهد.

وی افزود: داوطلبان تاييد صلاحيت شده تنها براي يك‌بار و در مرحله اول انتخابات می‌توانند حوزه انتخابيه خود را با مراجعه به ستاد انتخابات و ارائه درخواست كتبی، تغيير دهند.

فرماندار شيراز يادآور شد: تاكنون ۲ نفر از داوطلبان درخواست‌های خود را برای انتقال به حوزه‌های انتخابيه شهرستان‌های مرودشت و كازرون به ستاد انتخابات شيراز ارائه داده‌اند.

11:00 خانم فاطمه حسینی تایید صلاحیت شد

فاطمه حسینی ازحوزه انتخایه تهران از سوی شورای نگهبان احراز صلاحیت شد

10:50 شهریار مشیری تایید صلاحیت شد

شنیده ها حاکی از آن است که دکتر شهریار مشیری از حوزه انتخابیه بندرعباس حاجی اباد قشم خمیر و ابوموسی تاییدصلاحیت شد

10:45  علی مطهری در کانال تلگرامی خود نوشت:

صبح یکشنبه18 بهمن، پیامک فرمانداری تهران را مبنی بر تأیید صلاحیت خود توسط شورای نگهبان دریافت کردم. طبعاً موجب رضایت شد اما از این که صلاحیت برخی افراد خوش فکرو صالح همچنان تأیید نشده است متأثر شدم. امیدوارم که صلاحیت این افراد نیز تأیید شود تا رقابت جدی‌تری در راه باشد.

10:10 انصراف 20 نفر از کاندیداهای مجلس در استان گلستان

معاون سیاسی استاندار و رئیس ستاد انتخابات گلستان گفت: تاکنون 20 نفر از کاندیداهای مجلس دهم در این استان انصراف خود را از ادامه فعالیت و رقابت های انتخاباتی رسما اعلام کرده اند.

علی اصغر طهماسبی افزود: همچنین دو نفر دیگر از کاندیداها درخواست انتقال حوزه انتخابیه خود را از استان گلستان به خراسان رضوی و تهران داده اند.

وی اضافه کرد: بر اساس آخرین آمار اعلامی از سوی وزارت کشور صلاحیت 24 نفر کاندیدای مجلس دهم که پیش از این در هیات های اجرایی یا نظارت گلستان رد صلاحیت شده بودند، از سوی شورای نگهبان تایید شد.

وی اظهار کرد: در همین ارتباط صلاحیت 10 نفر کاندیدای مجلس دهم که پیش تر از سوی هیات های اجرایی یا نظارت استان گلستان تایید شده بودند، از سوی شورای نگهبان رد صلاحیت شدند.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی