بازدید 7669

نگرانی نتانیاهو از چرخش اوباما در لحظه آخر

نخست وزیر رژیم صهیونیستی در سخنانی گفت در روزهای پایانی ریاست جمهوری اوباما، نگران است که وی به این رژیم خیانت کند.
کد خبر: ۵۶۶۴۱۹
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۶:۲۶ 08 February 2016
نخست وزیر رژیم صهیونیستی در سخنانی گفت در روزهای پایانی ریاست جمهوری اوباما، نگران است که وی به این رژیم خیانت کند.

به گزارش مهر به نقل از تایمزاسرائیل، بنیامین نتانیاهو در مصاحبه های اخیر خود با رسانه های صهیونیستی گفته است از حمایت احتمالی آمریکا از تشکیل دولت فلسطین نگران است.

نخست وزیر رژیم صهیونیستی در سخنانی گفت در ایام قبل از پایان دوران ریاست جمهوری اوباما از این مسئله نگران است که وی به اسرائیل خیانت کند. تشکیل دولت فلسطین در حالی قرار است در شورای امنیت به رای گذاشته شود که بسیاری از کشورها از این اقدام سازمان ملل استقبال کرده اند.

نتانیاهو هشدار داد این رژیم در گفتگو با اوباما از وی قول گرفته است که علیه فلسطین عمل کند ولی همچنان این نگرانی وجود دارد که اوباما در لحظه آخر همه توافقات را زیر پا گذارد.

از سوی دیگر یک مقام ارشد امنیتی صهیونیستها گفته است گمان نمی کند اوباما از قطعنامه احتمالی سازمان ملل برای تشکیل دولت مستقل فلسطین حمایت کند. رژیم صهیونیستی امیدوار است آمریکا همانند گذشته اقدام سازمان ملل برای رای به نفع فلسطین را وتو کند.

کانال دوم تلویزیون این رژیم نیز پیش از این نگرانی نتانیاهو از خیانت احتمالی اوباما خبر داده بود. این در حالی است که کابینه رژیم صهیونیستی این خبر را تکذیب می‌کند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر