بازدید 2912

طالب لو؛۴گل‌خورده در۳ بازی آسان

کد خبر: ۵۶۶۴۰۶
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۰:۲۵ 08 February 2016

وحید طالب‌لو برای سومین بازی در این فصل فرصت پیدا کرد درون دروازه استقلال قرار بگیرد، اما در این بازی آسان هم موفق به کلین‌شیت نشد.

به گزارش تابناک ورزشی، در روزی که استقلال اهواز حتی می‌توانست برنده از زمین خارج شود، طالب‌لو همانند دو بازی قبلی خود مقابل تیم‌های ته جدولی گل دریافت کرد. استقلال اهواز که در بسیاری از بازی‌های این فصل موفق به گلزنی نشده‌بود، امروز در ورزشگاه آزادی، موفق شد دهمین گل این فصلش را ثبت کند.

درهفته شانزدهم بعد از مصدومیت رحمتی، استقلال با وحید طالب‌لو به مصاف سیاه‌جامگان رفته‌بود که در روز برد سه گله استقلال، طالب‌لو یک گل دریافت کرد. در هفته بعد استقلال در انزلی به مصاف ملوان رفت که باز هم طالب‌لو موفق ظاهر نشد و این بار دو گل دریافت کرد.

در دیدار با همنام اهوازی هم طالب‌لو یک گل از استقلال اهواز دریافت کرد تا همچنان از فرصتی کمی که به او داده‌می‌شود، استفاده‌ای نکرده‌باشد. البته طالب‌لو باید خیلی خوشحال باشد که داور مسابقه به اشتباه توپی که از خط دروازه او رد شده‌بود، را گل اعلام نکرد. اما نکته جالب گل‌های خورده طالب‌لو این‌جاست هر سه تیمی که طالب‌لو در برابر آن‌ها درون دروازه استقلال قرار گرفت، ۳ خط تهاجمی آخر لیگ را صاحب هستند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی