بازدید 3973

ریکانی: مثل رحمتی به طالب لو هم گل ایستگاهی زدم

کد خبر: ۵۶۶۴۰۵
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۲:۲۱ 08 February 2016

هافبک استقلال اهواز که با کاشته تماشایی اش دروازه استقلال را به شدت تهدید کرد و جنجال داوری بر سر گل شدن یا نشدن آن هنوز وجود دارد، بد شانسی را عامل نرسیدن به پیروزی برابر استقلال تهران می‌داند.

به گزارش تابناک ورزشی، طالب ریکانی در مورد بازی با استقلال گفت: بازیکنان جوان ما هنوز رنگ ورزشگاه آزادی را ندیده بودند اما با این حال برابر استقلال درخشیدند و آنها را تحت تاثیر خودشان قرار دادند. عملکرد ما بهتر از استقلال بود و حتی می‌توانستیم برنده مسابقه باشیم اما بد شانسی آوردیم و بازی مساوی شد.

هافبک استقلال اهواز در مورد ضربه آزادش که از خط درواز عبور کرد ولی داور تشخیص داد بازی ادامه پیدا کند، گفت: بعد از بازی صحنه را دیدم. واقعا مشخص بود که توپ با فاصله از خط رد شده بود. قصد داشتم مثل بازی رفت که به رحمتی ایستگاهی گل زدم به طالب‌لو هم به همین شکل گل بزنم اما داور تشخیص دیگری داشت.

ریکانی با اشاره به مشکلاتش با مدیران استقلال اهواز عنوان کرد: مشکل من مسائل مالی بود. آنها قول‌هایی دادند اما هنوز عملی نشده است و گفتند 20 درصد از قرارداد بازیکنان پرداخت شده اما اینطور نیست و هنوز دریافتی نداشتیم.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی