بازدید 2556

تیم مشهدی که تراکتور را با هر مربی می‌برد!

کد خبر: ۵۶۶۴۰۳
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۰:۱۵ 08 February 2016

تیم مشهدی که فصل گذشته به لیگ برتر فوتبال ایران صعود کرد در4 رویارویی لیگ برتری مقابل تراکتورسازی این تیم را شکست داده و همچنین تک بازی مقابل این تیم در جام حذفی در تبریز را نیز به سود خود تمام کرده است!

به گزارش تابناک ورزشی، تیم پدیده مشهد از این حیث صاحب رکوردی ویژه در لیگ برتر فوتبال ایران است. اولین پیروزی پدیده مقابل تراکتورسازی درهفته چهارم لیگ چهاردهم درمشهد با پیروزی یک برصفر توام بود. آنها در بازی برگشت هم 3 ـ 1 تراکتور را بردند که با این پیروزی موجبات اخراج رسول خطیبی را فراهم کردند. پدیده همچنین یک بار در جام حذفی تراکتور را با نتیجه 2 بریک شکست داده است. آنها امسال در بازی رفت در مشهد در حالی که تونی اولیویرا سرمربی تراکتوری‌ها بود با یک گل این تیم را شکست دادند و امروز در شرایط جوی عجیب و غریب تبریز با گل‌های یوسفی و گرامی پنجمین شکست را به تراکتوری‌ها تحمیل کردند.

این اولین شکست امیر قلعه‌نویی در لیگ با تراکتورسازی بود و باعث ادامه حملات هواداران به این تیم شد. او سومین مربی‌ای است که شکست مقابل پدیده را تجربه می‌کند. تراکتورسازی با 27 امتیاز در رده هفتم لیگ است و البته امیر قلعه باید خوشحال باشد که صبا، سایپا، نفت و گسترش در این هفته نتایج خوبی کسب نکردند تا شرایط چندان متفاوت با هفته گذشته دنبال نشود. پدیده هم در حالی در رتبه یازدهم لیگ باقی مانده است که هفته گذشته نیز سایپا را شکست داد تا از منطقه خطر دورتر و دورتر شود.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر