بازدید 3290

خودخواهی داد دایی را در‌آورد

علی دایی از خودخواهی برخی از بازیکنانش به ستوه آمده و زبان به گلایه گشود.
کد خبر: ۵۶۶۳۵۷
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۸:۵۲ 07 February 2016

سرمربی صبای قم گفت: در بازی مقابل راه‌آهن زحمت کشیدیم اما این زحمت کافی نبود و نتوانستیم نتیجه دلخواه را بگیریم. در هفته گذشته هم با یک اشتباه وحشتناک بازی را از دست دادیم. بازیکنان باید به فکر تیم باشند و خودخواهی را کنار بگذارند.

به گزارش تابناک ورزشی، علی دایی که دومین هفته متوالی بود که تیمش بازی را واگذار می کرد گفت: اواخر بازی تیم حریف 10 نفره شد اما باز هم نتوانست از شرایط استفاده کنیم. همه تیم‌ها برای ما کار می‌کنند غیر از خودمان.

سرمربی تیم فوتبال صبای قم خاطرنشان کرد: به هر حال فوتبال همین است و امروز روی خوش خود را به ما نشان نداد و گرنه باید پیروز می‌شدیم. ما جلال علی‌محمدی که تأثیرگذارترین بازیکنمان را در اختیار نداریم و نتوانستیم جای خالی وی را هم پر کنیم. با این شرایط ما خوب بازی می‌کنیم اما باید گل بزنیم و ببریم.

وی افزود: جوانان تیم ما باید خودشان را ثابت کنند اما متأسفانه آنها فقط نگاه می‌کنند و کار دیگری نمی‌کنند. خیلی مشکل داریم و باید آنها را حل کنیم چرا که این گونه نمی‌توان ادامه داد. بازیکنان باید به خودشان بیایند تا به نتیجه برسیم تا زمانی که آنها طرز تفکر خود را تغییر ندهند چیزی درست نمی‌شود

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل