بازدید 2647

آلوده‌ترین روزهای هفته کدامند؟

کد خبر: ۵۶۶۳۳۷
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۱ 07 February 2016
بر اساس گزارش کیفیت هوای تهران در دیماه سال جاری که از سوی شرکت کنترل کیفیت هوای شهرداری تهران منتشر شد، شهروندان تهرانی در این ماه که آخرش به روز هوای پاک ختم می‌شود، تنها دو روز هوای پاک تنفس کردند، در صورتی که ۲۰ روز هوای ناسالم را نیز تجربه کردند که دو روز آن برای همه گروه‌های جامعه هوا ناسالم بود.

به گزارش نسیم آنلاین، بر اساس گزارش کیفیت هوای تهران در دی‌ماه سال جاری که از سوی شرکت کنترل کیفیت هوای شهرداری تهران منتشر شد، شهروندان تهرانی در این ماه که آخرش به‌روز هوای پاک ختم می‌شود، تنها دو روز هوای پاک تنفس کردند، درصورتی‌که 20 روز هوای ناسالم را نیز تجربه کردند که دو روز آن برای همه گروه‌های جامعه هوا ناسالم بود.
یک‌شنبه و دوشنبه پاک‌ترین و سه‌شنبه و چهارشنبه آلوده‌ترین روزهای هفته

در 10 ماه ابتدایی سال جاری، 94 روز ناسالم بوده و به عبارتی، مردم تهران بیش از 3 ماه از 10 ماه امسال را در هوای آلوده تنفس کردند.

بر اساس اطلاعات 21 ایستگاه سنجش آلودگی هوا در 21 منطقه شهر تهران در ماه گذشته، به ترتیب مناطق 6 با 30 روز، 16 با 28 روز و 11 با 23 روز پاک و سالم، پاک‌ترین مناطق و در مقابل، به ترتیب مناطق 20 با 23 روز، 18 با 21 روز و 7 با 19 روز کاملاً ناسالم، آلوده‌ترین مناطق شهر تهران بود.

گفتنی است دو روز پاک تهران در دی‌ماه در روزهای یک‌شنبه و دوشنبه اتفاق افتاد، درصورتی‌که دو روز کاملاً ناسالم تهران برای تمام اقشار جامعه در روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه رخ داد
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها
آخرین اخبار