بازدید 3851
گزارش بازی

کام پرسپولیس تلخ شد/ فصل بدون برد برانکو مقابل اصفهانی ها

دیدار حساس تیم‌های بالانشین پرسپولیس و ذوب آهن با تساوی پرگل به پایان رسید تا شاگردان برانکو برعکس هفته گذشته که دو بار برابر حریف اصفهانی یعنی ذوب اهن بازی باخته را مساوی کردند، این بار دو بار بازی برده را از دست دادند.
کد خبر: ۵۶۶۳۲۳
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۲ 07 February 2016
تیم پرسپولیس در ورزشگاه فولادشهر مقابل ذوب آهن متوقف شد.دیدار حساس تیم‌های بالانشین پرسپولیس و ذوب آهن با تساوی پرگل به پایان رسید تا شاگردان برانکو برعکس هفته گذشته که دو بار برابر حریف اصفهانی یعنی ذوب اهن بازی باخته را مساوی کردند، این بار دو بار بازی برده را از دست دادند.
به گزارش تابناک ورزشی، بازی تیم های ذوب آهن و پرسپولیس از ساعت ۱۴:۳۰ در ورزشگاه فولادشهر برگزار شد که در نهایت بازی با تساوی دو بر دو به پایان رسید.
ابتدا پرسپولیس گل اول را توسط امید عالیشاه در دقیقه ۳۵ به ثمر رساند و سپس گل تساوی شاگردان گل محمدی در دقیقه ۷۲ از روی نقطه پنالتی توسط حسن زاده به ثمر رسید.
شاگردان برانکو که از این گل تساوی ناراحت بودند بعد از حملات متعدد موفق شدند با شوت فنی و پشت محوطه علی علیپور به گل برتری برسند اما در دقایق تلف شده مسابقه، بار دیگر تبریزی گل تساوی را به ثمر رساند تا آب سردی روی برانکو و تیمش ریخته شود.
یکی از نکات جالب بازی از دست دادن پنالتی توسط کمال کامیابی نیا بود که در برگشت هم نتوانست دروازه میزبان را باز کند. این پنالتی قبل از گل تساوی ذوب آهن از دست رفت تا فوتبال قانون معروف «گل نزنی، گل می خوری» را اجرا کند.
در این بازی حواشی هم وجود داشت و بازیکنان بازی پربرخوردی با هم داشتند.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل