بازدید 5932

شکایت پدر نامزد سوشا از رسانه‌ها!/مکانی رسما به خواستگاری آمده بود

پدر نامزد سوشا مکانی می‌گوید از تمام رسانه‌ها و سایت‌هایی که اخبار کذبی را مورد وی و دخترش منتشر کردند و او را یک آدم جعلی خوانده‌اند شکایت می‌کند.
کد خبر: ۵۶۶۳۰۷
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۹ 07 February 2016
درحالی که هنوز زوایای پرونده سوشا مکانی مشخص نیست و خیلی‌ها کنجکاو هستند که بدانند مشکل این دروازه بان در ماجرای اخیر چه بوده پدر نامزد او اعاده حیثیت کرد.
به گزارش تابناک ورزشی، پدر نامزد دروازه بان پرسپولیس می گوید: سوشا رسماً با خانواده به خواستگاری دختر من آمد و ما جشن نامزدی گرفتیم و حتی عکس‌های این جشن هم وجود دارد ضمن اینکه صیغه محرمیت هم بین آنها جاری است.

پدر نامزد سوشا مکانی ادامه داد: اینکه تصاویر شخصی سوشا و نامزدش از چه کانالی بیرون رفته خبر ندارم فقط این را می‌دانم که برخی از رسانه‌ها و سایت‌ها به این موضوع دامن زدند و گفتند که این عکس‌ها، عکس نامزد سوشا نیست.

وی تأکید کرد: من پس از اینکه جریان سوشا حل شود شکایت خود را علیه این سایت‌ها تا آخر پیگیری می‌کنم مشخص نیست چه کسی این عکس‌ها را منتشر کرده و نمی‌دانم چرا تا الان افرادی را که اقدام به این کار کرده‌اند شناسایی نشده‌اند.

وی تصریح کرد: کاش حداقل قوه قضائیه بیانیه‌ای می‌داد که اخبار منتشر شده کذب محض است آیا نباید از خانواده‌ای که آبرویشان رفته اعاده حیثیت شود؟ سوشا هم مثل میلیون‌ها آدم دیگر به خواستگاری رفته تنها فرقش این بوده که فوتبالیست است و شهرت دارد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها