بازدید 2777

وزارت ورزش از خواب خرگوشی برخواست/راگبی‌باز حادثه‌ دیده در ICU

مسئولان وزارت ورزش و جوانان با وجود گذشت چند روز تازه به خانواده راگبی‌باز حادثه‌دیده پیغام داده هزینه‌های او را متقبل می‌شوند.
کد خبر: ۵۶۶۲۶۷
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۱ 07 February 2016

ابوترابی مادر سارا عبدالملکی از ورزشکاران راگبی که دچار حادثه شد  درباره شرایط جسمی عبدالملکی گفت: 2 روز است که سارا به خاطر مشکل تنفسی به ICU منتقل شده است.

به گزارش تابناک ورزشی، وی درباره ملاقات علی دایی، اظهار داشت: اصلا فکر نمی‌کردم او به ملاقات دخترم بیاید و گفت که هر کاری از دستش بربیاید انجام می‌دهد. از وزیر بهداشت و پیشکسوتان کشتی هم تشکر می‌کنم که ملاقاتی را داشتند. همچنین تعدادی از بازیگران هم به بیمارستان آمدند.

ابوترابی درباره گلریزان ورزشکاران راگبی، خاطرنشان کرد: در جریان نیستم، اما فکر می‌کنم این اتفاق رخ دهد، چند روز پیش با مربی این تیم صحبت‌هایی را داشتم.

وی درباره هزینه‌های بیمارستان این ورزشکار کشورمان، گفت: امروز معاون وزیر ورزش با من تماس گرفت و گفت که ما هزینه‌ها را متقبل می‌شویم.

این ورزشکار کشورمان حدود دو هفته پیش به دلیل تصادف در بیمارستان بستری است.

گفتنی است که تا همین چند روز قبل وزارت ورزش در قبال اتفاق رخ داده واکنشی نداشت و درحالی که تاکنون مبلغی حدود ۳۰۰ میلیون تومان برای هزینه‌های درمان این ورزشکار جمع آوری شده مسئولان وزارت ورزش تازه با خانواده وی تماس گرفته و اعلام آمادگی خود را برای تقبل  هزینه های درمان این ورزشکار مطرح کرده اند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل