بازدید 4997
فوتبال اروپا

اتفاق عجیب/ تماشاگران رفتند،لیورپول بازی2-هیچ برده را مساوی کرد!

هواداران تیم بندرنشین و کارگری لیورپول در اعتراض به بلیت های 77پوندی فصل آتی آنفیلد، این بازی تصمیم گرفته بودند از دقیقه 77 استادیوم را به نشانه اعتراض ترک کنند، نمی دانستند که این اقدام شان دو امتیاز از تیم محبوب شان می گیرد!
کد خبر: ۵۶۶۱۶۴
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۰:۵۱ 07 February 2016

پرچم های سیاه، سکوهای خالی و فوتبال که بی هواداران یک پنی نمی ارزد! در عصری عجیب و فراموش نشدنی، قرمزها در آنفیلد نتوانستند برتری 2- صفر را پس از خروج هواداران حفظ کنند.

به گزارش تابناک ورزشی، در حالی که هواداران تیم بندرنشین و کارگری لیورپول در اعتراض به بلیت های 77پوندی فصل آتی آنفیلد، این بازی تصمیم گرفته بودند از دقیقه 77 استادیوم را به نشانه اعتراض ترک کنند، نمی دانستند که این اقدام شان دو امتیاز از تیم محبوب شان می گیرد!

ضربه سر فیرمینو روی سانتر دقیق میلنر در دقیقه 59 وارد دروازه شد. پرس فیرمینو در دقیقه 69 باعث شد توپ را به دست بیاورد. او پیش رفت و در مقابل دروازه خالی توپ را به لالانا سپرد و گل دوم با ثمر رسید.

اتفاق عجیب/ تماشاگران رفتند،لیورپول بازی2-هیچ برده را مساوی کرد!

اتفاق عجیب و بزرگ از این جا به بعد رخ داد. هواداران در دقیقه 75 سرودشان را خواندند و در دقیقه 77 بخش زیادی به خصوص در قسمت هواداران متعصب باشگاه KOP استادیوم را ترک کردند.

سپس پنج دقیقه نگذشته بود که ضربه آزاد آدام جانسون در دقیقه 82 با اشتباه مینیوله وارد دروازه شد. در دقیقه 88 توپ در محوطه جریمه به دفو رسید و این مهاجم با تجربه به سمت دروازه برگشت و در آشفتگی مدافعان دروازه لیورپول را در کمال حیرت و ناباوری باز کرد تا میزبان بدون تماشاگران همیشگی اش نقره داغ شود.

واقعا فوتبال بی هواداران یک پنی نمی ارزد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر