بازدید 3255
رئیس شورای خلیفه‌گری ارامنه آذربایجان:

دعوت از ارامنه برای حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن

رئیس شورای خلیفه گری ارامنه آذربایجان گفت: با صدای رسا می‌گوییم که زنده به عشق رهبر معظم انقلاب و گوش به فرمان ایشان هستیم و اذعان می‌کنیم که ما مسیحیان کشور آماده جان‌فشانی برای رهبر و کشورمان هستیم.
کد خبر: ۵۶۶۱۳۹
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۲:۴۲ 06 February 2016
رئیس شورای خلیفه گری ارامنه آذربایجان گفت: با صدای رسا می‌گوییم که زنده به عشق رهبر معظم انقلاب و گوش به فرمان ایشان هستیم و اذعان می‌کنیم که ما مسیحیان کشور آماده جان‌فشانی برای رهبر و کشورمان هستیم.

به گزارش فارس، روبیک جانانه امشب در مراسم جشن دهه فجر ارامنه آذربایجان در تبریز بر همراهی ارامنه با آرمان‌های انقلاب و امام راحل تأکید کرد.

وی با گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی گفت: انقلاب اسلامی حرکتی بزرگ و مردمی بود که به رهبری امام راحل پیروز شد و با اتحاد و همدلی و وحدت کلمه بزرگ‌ترین انقلاب جهان را به وجود آوردند.

جانانه ادامه داد: امروز پیشرفت‌های بزرگ علمی و فناوری در کشور پدید آمده که بزرگ‌تر از آن رشد اخلاقی و معنوی است.

رئیس شورای خلیفه‌گری ارامنه آذربایجان یادآور شد: مسیحیان ایران نیز در کنار ملت ایران از ابتدای انقلاب حضور داشتند و برخلاف شایعات مسیحیان از آزادی کامل در ایران برخوردار بوده و در زمینه‌های آموزشی، علمی و تجاری هیچ‌گونه نابرابری وجود ندارد.

وی خاطرنشان کرد: ما برادران مسیحی در کنار دیگر اقشار مردم هستیم و در شرایط برابری با مسلمین قرار داریم.

رئیس شورای خلیفه‌گری ارامنه آذربایجان تصریح کرد: انقلاب با فداکاری و جان‌فشانی جوانان به پیروزی رسیده و امروز نیز انقلاب اسلامی ایران دارای رهبری مدبر است که اجازه هیچ‌گونه دخالت و نفوذی را به دشمن نمی‌دهند.

وی خاطرنشان کرد: با صدای رسا می‌گوییم که زنده به عشق رهبر معظم انقلاب و گوش به فرمان ایشان هستیم و اذعان می‌کنیم که ما مسیحیان کشور آماده جان‌فشانی برای رهبر و کشورمان هستیم.

رئیس شورای خلیفه‌گری ارامنه آذربایجان تأکید کرد: از کلیه ارامنه استان نیز دعوت می‌کنیم تا در راهپیمایی 22 بهمن حضوری پرشور و دوشادوش با آحاد مردم داشته و با مشارکت در انتخابات 7 اسفند نقش مؤثری در سرنوشت خود داشته باشند.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر