بازدید 3356

چه چیزی حس جلالی را از بین برده است؟

سرمربی تیم فوتبال سایپا گفت: تعطیلات پرتعدادی که این فصل رقابت های لیگ برتر داشت حس حس فوتبالی ما را از بین برد.
کد خبر: ۵۶۶۰۵۵
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۶ 06 February 2016
به گزارش تابناک ورزشی، مجید جلالی در نشست خبری این تیم قبل از دیدار مقابل استقلال صنعتی خوزستان با بیان این مطلب افزود: با توجه به شروع مجدد لیگ برتر امیدواریم کیفیت خوبی را تا پایان لیگ داشته باشد. لیگ امسال آنقدر تعطیلی داشت و سرد و گرم شد که آن حسی که باید نسبت به فوتبال داشته باشیم را تا حدودی از بین برد.

جلالی خاطرنشان کرد: مقابل تیمی بازی خواهیم کرد که در نیم‌فصل اول قهرمان لیگ بود و بازی‌های بسیار خوبی از خود ارائه داد و مطمئنا آنها به تهران آمده‌اند تا با کسب امتیاز باز هم خود را به صدر جدول برسانند.

وی تاکید کرد: ویسی که توانست تیمش در نیم‌فصل اول قهرمان کند، شگردهای بسیار خوبی برای نتیجه گرفتن دارد و با شناختی که من از او دارم و تحلیل‌هایی که نسبت به تیم او داشته‌ایم، می‌دانیم که او همیشه به دنبال پیروزی است.

جلالی در ادامه افزود: ما هم برای اینکه از کورس رقابت بالای جدولی‌ها عقب نمانیم، تلاش می‌کنیم تا فردا با ارائه یک بازی خوب بتوانیم امتیازات لازم را کسب کنیم و موقعیت خودمان را در جدول بهبود ببخشیم.

سرمربی سایپا در پاسخ به این سئوال که آیا آندرانیک تیموریان جانشین خوبی برای نکونام خواهد بود یا خیر، گفت: ما آندو را جذب کردیم که جانشین جواد باشد و خلاء رفتن او را برای ما با بازی‌های خوبی که از خود ارائه می‌دهد، پر کند.

وی تاکید کرد: اگر چه تیموریان در بازی اول حضور نداشت، اما آنقدر ارتباطش با بازیکنان خوب شده و تمرینات خوبی انجام داده که من مطمئن هستم که او فردا و در دیدارهای دیگر می‌تواند خلاء نبود نکونام را به خوبی پر کند.

مجید جلالی در پایان خاطرنشان کرد: خوشبختانه محروم و مصدوم برای دیدار مقابل استقلال صنعتی نداریم و فردا با تمام قوا مقابل این تیم قرار خواهیم گرفت تا در پایان دیدار سه امتیاز را از آن خود کنیم.


تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل