بازدید 13000

جعفری: عربستان جرات اعزام نیرو به سوریه ندارد

کد خبر: ۵۶۶۰۰۸
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۱ 06 February 2016
فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: رژیم آل‌سعود ادعا کرده نیروی مستقیم به سوریه می‌فرستد، اما فکر نمی‌کنم جرات این کار را داشته باشد و اگر این کار را کنند تیر خلاص به خود زده‌اند.

به گزارش تسنیم، سرلشکر محمدعلی جعفری  فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حاشیه مراسم تشییع پیکر شهید محسن قاجاریان و همرزمان شهیدش که صبح امروز(شنبه) در مسجد امام‌خمینی(ره) ستاد نیروی زمینی سپاه برگزار شد، با حضور در جمع خبرنگاران و در پاسخ به سوالی درباره اینکه رژیم آل‌سعود ادعا کرده نیروی زمینی به سوریه خواهد فرستاد، اظهار داشت: جریان مقابل جبهه مقاومت شکست‌های پی در پی خوردند و جریان‌های مقاومت محاسبات آنها را به هم ریخته‌اند.

وی تصریح کرد: آنها فکر می‌کردند با پشتیبانی و تامین مالی امتیازی در جبهه به دست می‌آورند، اما نمی‌دانستند این پیروزی‌ها معادلات آنها را به هم می‌ریزد.

سرلشکر جعفری خاطرنشان کرد: آنها ادعا کردند نیروی مستقیم می‌فرستند، اما فکر نمی‌کنم جرات این کار را داشته باشند، چون نیروهای آنها ارتش کلاسیک هستند و تاریخ ثابت کرده توان مقابله ندارند و اگر این کار را بکنند تیر خلاص به خودشان زده‌اند و البته راه‌‌حلی به جز این نمی‌بینند.

فرمانده کل سپاه پاسداران با تاکید بر اینکه شکست آنها مسلم است، گفت: آنها گنده‌گویی کردند و البته اگر هم نیرو بفرستند چیز بدی نیست.

وی با اشاره به پیروزی رزمندگان مقاومت در حلب اظهار داشت: رژیم‌صهیونیستی حق دارد که نگران باشد.

سرلشکر جعفری درباره شکست حصر نبل و الزهرا تاکید کرد: پیروزی بزرگی بود و نتیجه این پیروزی آن بود که عربستان و ترکیه مذاکرات صلح را کنار بگذارند و ادعای اعزام نیرو بکنند، این پیروزی نتیجه مقاومت شیعیان نبل و الزهرا است و در آینده پیروزی‌های بیشتری در انتظار خواهد بود.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار