بازدید 2760

جزئیات جدیدی از پرونده اخلال اقتصادی

کد خبر: ۵۶۵۹۸۴
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۶ 06 February 2016
معاون دادستان بوشهر و بازپرس ویژه پرونده اخلال اقتصادی از دستگیری متهم سوم این پرونده خبر داد.

به گزارش مهر، محسن مقدس صبح شنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به جزئیات جدیدی از پرونده اخلال اقتصادی در استان بوشهر اظهار داشت: دستگاه قضایی به صورت جدی در راستای مقابله با پرونده اخلال اقتصادی بوشهر در حال تلاش است.

وی با اشاره به پرونده سوم اخلال در نظام اقتصادی کشور که از سال گذشته در استان بوشهر تشکیل شده بود، اضافه کرد: در پرونده سوم کلاهبرداری کلان در دادگستری بوشهر، تعداد شکات ۸۰ نفر و میزان مال برده شده از مردم توسط متهم بیش از ۴۰ میلیارد ریال بود.

مقدس بیان کرد: با اقدامات و تلاش‌های پلیس اطلاعات استان بوشهر و پس از کسب تکلیف از ریاست کل دادگستری و دادستان بوشهر و با هماهنگی‌های صورت گرفته، دادستان بوشهر با دادستان عمومی و انقلاب شیراز، اینجانب شخصاً با همراهی اکیپی از مأموران پلیس اطلاعات ناجا بوشهر به استان فارس سفر کردیم.

بازپرس ویژه پرونده اخلال اقتصادی ادامه داد: پس از شناسایی محل استقرار متهم که در حال عزیمت از اصفهان به سمت شیراز بود، در محل پلیس راه شیراز - اصفهان با دستور مستقیم بنده بازداشت شد.

معاون دادستان بوشهر ادامه داد: با تقدیم متهم توسط عوامل پلیس اطلاعات بوشهر و با همکاری پلیس اطلاعات فارس و پلیس راه شیراز- اصفهان، متهم شب گذشته به بوشهر انتقال یافت.

مقدس خاطرنشان کرد: متهم سوم این پرونده ۴۰ میلیارد ریال کلاهبرداری کرده، شکایت جدیدی هم علیه ایشان صورت گرفته و در حال رسیدگی است.

وی بیان کرد: همین جا از دادستان شیراز، عوامل پلیس اطلاعات استان فارس و پلیس راه شیراز - اصفهان و به ویژه فرمانده پلیس اطلاعات بوشهر در همکاری برای این پرونده تقدیر می‌کنیم.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر