بازدید 3423
گزارش

معامله تاسف بار در والیبال/ بخشش جریمه 10 میلیونی ورمیلیو برای رفع شکایت از مهدوی!

این یک قرار از پیش تعیین شده نبوده است که فدراسیون جریمه ورمیلیو را ببخشد و او شکایت خود را پس بگیرد اما تصمیم فدراسیون تاثیر مستقیم به تصمیم ورمیلیو خواهد داشت.
کد خبر: ۵۶۵۹۳۰
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۸:۱۸ 06 February 2016

ماجرای ورود وکلای ایتالیایی بعد از درگیری ورمیلیو و مهدوی خبر از ماجرایی طولانی می داد اما گفته می شود فدراسیون والیبال جریمه ورمیلیو را خواهد بخشید تا بعد از آن او شکایت خود را پس بگیرد.

به گزارش تابناک ورزشی، جنجال پایان بازی بانک سرمایه و پیکان حواشی بسیاری داشت که پر رنگ ترین آن لگد مهدی مهدوی به والریو ورمیلیو ملی پوش ایتالیایی حریف بود که جنجال کاپیتان دو تیم به کلانتری و دادگاه کشیده شد. مرد ایتالیایی با حضور در کلانتری و دادگاه قصد پیگیری قانونی موضوع را داشت و وکلای خود را از ایتالیا به ایران فراخواند و این یعنی موضوع جدی خواهد شد.

واسطه های بسیاری دراین بین قصد منصرف کردن پاسور ایتالیایی از شکایت خود را داشتند اما آخرین تصمیمات این طور بوده است که فدراسیون والیبال 10 ملیون جریمه ورمیلیو را خواهد بخشید و او هم دیگر شکایت خود را پیگیری نخواهد کرد.محمود شیعی مدیرعامل باشگاه پیکان با تایید این خبر می گوید:« سرپرست تیم و ورمیلیو در حال گفت و گو هستند تا موضوع به خیر خوشی تمام شود اما هنوز شکایت پس گرفته نشده است.»

شیعی در مورد مساله ای که گفته می شود جریمه ورمیلیو بخشیده خواهد شد و او شکایت خود را پس بگیرد، هم گفت:« بله، این بحث بوده است ولی من هنوز نامه را خودم ندیده ام اما شنیده ام چنین نامه ای در حال نوشته شدن یا ارسال است.»

معامله تاسف بار در والیبال/ بخشش جریمه 10 میلیونی ورمیلیو برای رفع شکایت از مهدوی!

این یک قرار از پیش تعیین شده نبوده است که فدراسیون جریمه ورمیلیو را ببخشد و او شکایت خود را پس بگیرد اما تصمیم فدراسیون تاثیر مستقیم به تصمیم ورمیلیو خواهد داشت. شیعی می گوید:« طبیعی است ما هم منافع ملی را در نظر می گیریم و قصد داریم موضوع به خوشی تمام شود. ورمیلو هم خودش بی میل نیست شکایت خود را پس بگیرد تا با خاطره خوش از ایران برود.»

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها
آخرین اخبار