بازدید 60910

اغفال و تجاوز به دختر دانشجوی جنوبی در مشهد

یک دختر دانشجوی کارشناسی ارشد در کلانتری الهیه مشهد، اتفاق تلخی را که برایش افتاده است، تشریح کرد.
کد خبر: ۵۶۵۹۲۲
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۷:۵۵ 06 February 2016
یک دختر دانشجوی کارشناسی ارشد در کلانتری الهیه مشهد، اتفاق تلخی را که برایش افتاده است، تشریح کرد.

به نوشته خراسان، دختر جوان در حالی که اشک می ریخت و دستانش از شدت عصبانیت به لرزه افتاده بود درباره چگونگی ماجرا به کارشناس اجتماعی کلانتری الهیه مشهد گفت: اواخر شهریور بود که نتایج کنکور کارشناسی ارشد اعلام شد. آن روز وقتی نامم را در ردیف پذیرفته شدگان دیدم از خوشحالی در پوست خودم نمی گنجیدم دوست داشتم با تمام وجودم فریاد بزنم چرا که در رشته مورد علاقه ام، آن هم در یکی از دانشگاه های معتبر مشهد قبول شده بودم.

وقتی مادرم را در آغوش کشیدم احساس کردم توانسته ام اندکی از زحمات شبانه روزی او را جبران کنم اشک شوق در چشمانش حلقه زده بود که پدرم را در جریان قبولی من گذاشت. پدرم که کارگری زحمت کش است با دستان پینه بسته اش برایم دعا کرد و بدین ترتیب چند روز بعد عازم مشهد شدم و در ترم اول دانشگاه ثبت نام کردم.

هنوز یک هفته بیشتر از حضورم در مشهد نگذشته بود که روزی هنگام رفتن به دانشگاه با پسر جوانی آشنا شدم. ابراز علاقه «قاسم» به من موجب شد تا دوستی خیابانی من و او ادامه یابد. «قاسم» در همه تماس هایش وانمود می کرد که قصد دارد با من ازدواج کند اما منتظر فراهم شدن شرایطی برای خواستگاری بود چرا که من اهل یکی از شهرهای جنوبی کشور بودم و خانواده ام نیز در جنوب کشور ساکن هستند.

هنوز 3 ماه از این آشنایی نگذشته بود که «قاسم» پیشنهاد کرد برای صحبت درباره آینده و فراهم کردن شرایط خواستگاری به منزل یکی از دوستان متأهلش در منطقه جاده قدیم قوچان بروم من هم که هیچ گاه به نقشه شوم او فکر نمی کردم بلافاصله پیشنهادش را پذیرفتم. «قاسم» گفت: یکی از دوستانش با خودرو دنبالم می آید تا مرا به خانه دوستش برساند.اما وقتی به آن خانه لعنتی رسیدم اثری از قاسم نبود او حتی تلفنش را هم خاموش کرده بود و من نمی توانستم با او تماس بگیرم. وقتی شیشه مشروبات الکلی را در دست راننده خودرو دیدم پی به نیت شوم او بردم و فهمیدم که «قاسم» با طرح یک نقشه کثیف مرا در دام جوان شیطان صفت گرفتار کرده است .

خواستم فرار کنم اما او با تهدید به مرگ مقابلم ایستاد و... این گونه بود که همه هستی ام را از دست دادم و تازه متوجه شدم آن فرد شیطان صفت از اعمال کثیف خود فیلم نیز تهیه کرده است. در حالی که به روزگار سیاه خودم می گریستم او مرا سوار خودرو کرد تا به محل سکونتم برساند.

آن فرد در بین راه تهدیدم می کرد که سکوت کنم اما وقتی به اطراف میدان نمایشگاه بین المللی رسیدیم ناگهان با دیدن خودرو گشت پلیس روزنه امیدی پیدا کردم و در یک لحظه خودم را از خودرو پایین انداختم. مأموران نیز بلافاصله راننده را دستگیر و فیلم کثیف را نیز کشف کردند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲
در انتظار بررسی: ۱۹۲
انتشار یافته: ۵۷
هنوز یک هفته بیشتر از حضورم در مشهد نگذشته بود که روزی هنگام رفتن به دانشگاه با پسر جوانی آشنا شدم.
اغفال شده؟ ناسلامتی دانشجوی فوق لیسانس مشهده. تا اومده مشهد پس از یه هفته گول خورده؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۹ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۷
متاسفم شايد كم هوشي از بنده است ، ولي معناي اين جمله را نمي فهمم
اگر كسي فهميد در پاسخ ها برايمان معناي آن را بگذارد
ناشناس
| Netherlands |
۱۱:۰۸ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۷
شوهر گیر نمیاد .
ناشناس
| Iraq |
۱۲:۰۶ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۷
اینکه دختر اشتباه کرده حرفی نیست و تا آخر عمر هم این کابوس با او خواهد بود. اما جرم کسانی که با او اینکار را کرده اند بسیار سنگین است و اگر با این جرم برخورد نشود افراد دیکر به خود اجازه می دهند این اعمال را تکرار کنند.
امیرالمومنین علیه السلام می فرمایند :
" چه بسیارند عبرت دهندگان و چه اندکند عبرت گیرندگان "
تا کی این دختر ها می خواهند از این حماقت ها کنند و بعد از آبرو ریزی ابراز پشیمانی کنند
هنوز يك هفته نشده بود...!!!!!!! ادامه دوستي خياباني !!!!!!!آخرش نبايد بيشتر از اين باشه
دختر خانم هاي عزيز تحت هيچ شرايطي وبراي هيچ گفتماني به شركت ها منازل ومحيط هاي سربسته نرويد وگول پسرها را نخوريد
به نظر قول اعتماد را خورده ولی چرا در شهر مشهد شهر آرزوهای ما ایرانیان این موارد اصلا مشاهده شود
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۷ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۷
مشهد شهر 72 ملته و از همه جا توی این شهر زندگی میکنند
حالا نمی شد اینقدر روی دانشجو بودنش تاکید نشه. واقعا حیف نام تحصیل کرده که روی اینها بزاریم اخه رو چه حسابی دوستی خیابانی رو ملاک آینده اش قرار داده
سلام در صورت صحت ماجرا ،اعدام ،اعدام تنها راهه حله .از روزی که به احکام شرعی کم توجه شدیم اینه حال وروزمون !
آخر و عاقبت دوستی های خیابانی. داستان همیشگی که دختران نسبت به آن ضعف دارند. ابراز علاقه، وعده دروغین ازدواج، بعد اغفال و دوباره تکرار. البته اگر مجازات اون دوتا آشغال شدید باشه شاید یه مقدار در جامعه جلوگیری ایجاد کند.
این مقاله ها واقعییت ندارند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۵ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۷
راست میگی تو مریخ اتفاق افتاده .
دختر خانم مظلوم، صحبت كردن در مورد فراهم كردن شرايط خواستگاري در يكي از پاركهاي شهر يا در يك تريا جلوي چشم سايرين يا روي يك نيمكت در حياط دانشگاه هم امكان پذير بود، نبود؟ رفتن در يك منزل مسكوني انهم در جاده قوچان و خارج از شهر نشانگر اين است كه مطالب بيان شده توسط شما دقيق نيست و اكرچه قاسم مقصر است ولي اين دليل بيگناهي شما نيست پس كاسه كوزه هارا سر ديگران نشكنيد
قاسم چي شد؟
اون پسر که معنای زندگی و علاقه رو نمی فهمد باید تا ابد در زندان بماند. شما هم هستی ات رو از دست نداده ای. صرفا یک اتفاق تلخ افتاده برات. زندگی جریان دارد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۸ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۷
عبرت گیری و ریشه یابی
آخه دانشگاهها مملو ارز دختران مجرد در سطوح عالی شده
به کجا چنین شتابان
واقعا سادگی و حماقت تا کجا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
خیلی راحت در خیابان دوست شده و خیلی راحت همراه یک غريبه به یک منزل او رفته و ...
همه چنین افرادی به اینجا که می رسند این داستان را تعریف می کنند ...
تمام زحمت های مادرت رابادوستی خیابانی هدردادی .مرزبین محرم ونامحرم واعتقادات آنهم درشرایط گرگ بازارامروزی ایران همین است
بازم تکرار تکرار وتکرار پس کی میخواهیم درس عبرت بگیریم ؟
فقط اعدام مي تواند اندكي بر زجر اين دختر كه قرباني اعتماد بي جا شده اليتام بخشد.
این سزای دخترانیست که وقتی از خانواده دور میشوند فکر میکنند باید با هر کس و ناکسی معاشرت کنند . این چه منطقیست که چون آن پسر به ایشان گفته برای صحبت و آماده کردن شرایط خواستگاری به یک جای خاص برویم این دختر هم بلافاصله قبول کرده و بدون اطلاع به خانواده به آنجا رفته . اکثر دخترانی که اینگونه گرفتار میشوند خودشان مقصرن .
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۱۱:۱۱ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۷
خواننده گرامی شما چقدر ساده هستی!!!!!!!!!! دخترای امروزی گرگ روزگار هستند.
فقط و فقط سنگسار شوند الخصوص اون قاسم
واقعا متاسف شدم وقتی نظرات مردم را در پی این خبر خواندم هیچکس به قاسم اشکالی نگرفته همه به یک دختر که قلبی مهربان داشته اشکال گرفته اند باور کنید مقصر ما مردم هستیم با این جور تفکر !!!!اگر قاسم ها از عولقب اینکار میترسیدند هرگز جرائت اینکار نمی یافتند در همه دنیا تعرض به خانم ها جرم بزرگی و نابخشودنی است
باسلام.
عرض شود که اگر این دختر خانم موردی نداشت نباید اینگونه رفتار میکرد.
آیا ایشان در تمام طول زندگی خود ندیده شرایط خواستگاری و ازدواج چگونه است. فرض کنیم که ندیده آیا جایی هم ندیده حتی در صداوسیما که خواستگاری شرایطی دارد.
شرمنده ممکن است این اتفاق هم برای خودم هم بیفته.
فقط این سئوال پیش میاد که چرا جوانان ما در ازدواج از تجربه بزرگترانشان استفاده نمیکنند.
قصه ای که مکرر تکرار میشود....ابراز علاقه کرد....بهش وابسته شدم.....وعده ی ازدواج...... تجاوز
چرا این قصه ی تکراری بارها و بارها تکرار می شود
اگر خانواده محرم صحبتهای فرزندان باشند جلوی خیلی از آسیبهاگرفته می شود
اگر راجع به پسری که با او آشنا شده با خانواده اش وصحبت میکرد.... راهنمایان خوبی براش بودند
اینقدراین داستان تخیلی هستش که اصلا جذابیتی هم برای خوتننده نداره
تا زمانی که دخترها فکر میکنند پسرهای مرفه مناسب رابطه هستند و شاید ازدواج!!! عاقبتشون همینه. هیچ دختری با پسر هم سطح خانواده خودش رابطه خیابانی پیدا نمیکنه چون پول نداره براش خرج کنه.
سلام فکرنمیکنی دخترخانوم مقصراصلی خودت هستی که به قول خودت پدرت با دستهای کارگری برایت دعاکرده ولی تو هنوزنیامده دوستی خیابونی راشروع کرده و دعاهای پدرت را زیرپا گذاشتی تو به حرمت ان دستهای پینه بسته میخواستی به درست فکرکنی نه به دوستی خیابونی متاسفم برات خیلی من غصه تورو نمی خورم چون مقصرخودتی من به فکرپدرو مادرت هستم که وقتی بفهمند چه حالی بشن هرچند که تو وامسال تو هیچ وقت برای دیگرا الگو نمیشن چون همیشه همه خودشونو زرنگترازدیگران میدونن متاسفم
فیلمبرداری باعث برهم خوردن رابطه شده!
اين گونه افراد را فقط بايد اعدام کرد تا اين مملکت از دستشان راحت شود و درسي براي بقيه حيوانات کثيف
باز هم مثل همیشه دختر متهم ردیف اول ه. همه دختر رو سرزنش کردن...اما چرا هیچکس از عمل "قاسم" صحبتی نمی کنه؟؟؟چرا همیشه انگشت اتهام به سمت دختر هست؟؟؟ اگر فرزندان پسر رو هم درست و حسابی تربیت کنید این اتفاقات خیلی خیلی کمتر می افته!!!!
مشکل اینجاست که تا تونستیم پسر رو آزاد گذاشتیم و فقط دختر رو محدود کردیم...
احساس میکنم دختر خانم دانشجو زرنگ تر از این حرفا باشه . الان دختر 10 ساله از من 40 ساله بیشتر میفهمه . این داستانا ماله 40 سال پیش تو فیلما بود. الان دخترا خیلی زرنگتر از پسرا هستن .
چقدر خوبه زود راجع دیگران و اعمالشان قضاوت نکنیم
مظلوم نمایی دختر رنگی نداره.بهمین خاطر قانون مجازات سبکی پیش بینی کرده،اونی که واقعا اغفال شده باشه رو قانون میشناسد و مجرم رو اعدام میکند
تو این ماجراها این دخترها هستند که مقصر اصلی اند.وقتی به ماجرا دقت کنید. واقعیت بیشتر ملموس است.بعد از1 هفته دوست شدن و بعدش خونه پرت و خلوت.حتمن بدونید این دخترخانم خیلی از واقعیت ها رو نمیگه. اگه اعدامی هم باشه واسه این خانم باید باشه. قدیمیا میگفتن
به نظرم یه خورده با عقل جور در نمی آید . دوستی خیابانی و ... را کنار بذاریم . چه طوری اومده سوار ماشین دوست قاسم شده در حالی که اصلا اونو نمی شناخته ؟ بعدش هم قاسم گفته بیا خونه دوستم و اون هم به راحتی قبول کرده رفته ؟
خوب این جوان مست که به ایشون تجاوز کرده با این خانم ازداج کنه و تمام.
عجب دختری
بعد از یک هفته دو ست پیدا کرده
سه ماه با هم رابطه داشتند
برای صحبت منزلی را در شهری دیگر انتخاب نموده
سوار خودرو دوست دوستش شده و پذیرفته
اینها همگی جای سوال دارد که خود دختر باید به انها پاسخ دهد
احتمالا قصد داشته در مجلسی مختلط شزکت کند ولی انگونه که میخواسته نبوده و از حد گذشته
حال اینگونه ماجرا را به نفع خود بازگو میکند
حداقل اگر میخواست کناه را به گردن ان پسر بی اندازد چیز دیگری میگفت
هیچ وقت گول ما پسر ها رو نخورید .
مگه تو شهر خودتون قاسم پيدا نمي شد؟!!!!
کسی که خنگ تشریف داشته باشه باید هیمن بلا سرش بیاد. نشون میده خیلی در قید زحمت پدر کارگرت نبودی و الا قوبل نمی کردی به راحتی پا در مسیر بیرون شهر و خانه غریبه بگذاری . تا شما ها در دنیا هستید مردان کثیف هوس باز هم بازارشان رونق دارد.
واقا از بعضی دخترا تعجب میکنم. من خودم یه دختر هستم ولی حتی به شماره های ناشناس جواب نمیدم.موندم با اینهمه حوادث و اتفاقاتی که تو سایتها و روزنامه ها منعکس میشه چطور به این راحتی به غریبه اونم تو شهر دیگه اعتماد میکنن.
مشکل خانواده ها و صدا وسیما هستند که بچه هاروچشم گوش بسته بار میارن و میفرستند تو جامعه ای که این همه ادمهای شرور و از خدا بیخبر داره
کسیکه رنج و مشقت های خانواده اش را نادیده میگیرد و حتی یک مشورت هم درمورد این موضوع به خانواده اش نکند و بدون فکر و عقل در دیدارهای خیابانی دنبال آینده اش باشد سرنوشت جز این بدنبال نخواهد داشت . انشالله همه خانمهای محترمی که در همه دانشگاههای کشور درس میخونن به این واقف باشند که در دوستی های خیابانی جز تله و دام چیزی که مربوط به آینده شان باشد نخواهد بود . خدالعنت کند چنین انسان نمایی که خوی حیوانی دارند .
در دانشگاهها مراکز مشاوره و راهنمایی وجود دارد . یه توک پا میرفتی مشاوره میکردی تا به این روز نیفتی !!
حالا چرا فکر می کنه هست و نیستش رو از دست داده. طرف رو که گرفته اند. فیلم هم که توقیف شده. کسی هم که این دختر را نمی شناسد. همه زندگی که با یک اشتباه بچگانه نباید نابود شود. ایشان هم لازم است با روانشناس مشاوره داشته باشد.
متاسفانه تا کمی از خانواده فاصله میگیرند احساس آزادی!!!!! میکنند و پا به عرصه تجربه کردن عشق خیابانی و ... میکنند. دختر جان برای یک عمر آوار این تجربه تلخ بر دوشت خواهد ماند!
پسر و دختر جوان دوری از خانواده نباید وسوسه گناه را در شما تقویت کند. چرا در پایان تنها پشیمانی و یاس میماند و دیگر هیچ
کارشناسی ارشد؟ حیف نونای اون پدر زحمتکش!
و بازهم قربانی مقصر شد!!! با تشکر از جامعه زن‌ستیز ایران.
من خودم يك دختر هستم. متاسفانه با وضعيت جامعه امروز و تعهدگريز شدن پسرها براي ازدواج، خانواده، اقوام و دوستان همه انتظار دارند دختر بيچاره در مقطع ليسانس، فوق ليسانس، دكترا، محل كار و غيره، يك مورد براي ازدواج پيدا كنه و اگه موفق نشه بهش ميگن بي عرضه.اينجور آشنايي ها هم يك جور قماره كه يك سرش باخته. متاسفانه خانواده ها اين سر را نميبينن و فقط انتظار دارن دخترها در اين محيط ها هر طور شده همسر پيدا كنن. لطفا به اون دختر حمله نكنيد چراكه جامعه بيماره.
خداوندا عقل را از ما نگیر...
کدوم پسری تو خونه دوست متاهلش! خواستگاری کرده که تو دومیش باشی؟
همه اين نظرات بالا دختر رو مقصر ميدونند كه ساده بوده، گول خورده، رفته به كمين گاه ولي هيچ كسي نميگه كه اصلا چرا بايد يك ادم اينقدر وحشي و سنگدل باشه كه همچين بلايي رو سر يك دختر جوان بياره. چرا با وجود اينكه ميدونه ممكنه اعدام بشه ولي از پليس نميترسه؟ ريشه اين نا امني كجاست؟
داستان تخیلی جالبی بود .... هنوز یه هفته تو مشهد نبوده با یه نفر تو خیابون دوست شده ؟؟؟!!!! بعد کمتر از 3 رفته خونه پسره چیکار کنه ؟؟َ!!! فراهم کردن شرایط خواستگاری ؟!؟! چه فراهمی میشه تو خونه خالی با پسره ؟؟!؟
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها