بازدید 4107
بازتاب

قرارداد برانکو بدون شرط تمدید می‌شود

نحوه بازی پرسپولیس به گونه‌ای است که مورد تائید هواداران و اعضای هیات مدیره است. معتقدم با ادامه روندی که پرسپولیس دارد قرارداد برانکو هم تمدید خواهد شد چرا که حتی زمانی که باخته‌ایم به گواه اهالی رسانه و پیشکسوتان پرسپولیس خوب بازی کرده است.
کد خبر: ۵۶۵۸۸۰
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۲:۲۶ 05 February 2016

عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: تیم ما عملکرد خوبی داشته و همه این مسئله را تأیید کرده‌اند و با ادامه این روند قرارداد برانکو هم تمدید خواهد شد.

به گزارش تابناک ورزشی، حمیدرضا گرشاسبی درباره وضعیت تیم پرسپولیس تا پایان هفته هجدهم لیگ برتر گفت: پرسپولیس همیشه باید در صدر جدول باشد اما در چند سال اخیر اتفاقاتی افتاد که باعث شد این تیم از جایگاه اصلی‌اش فاصله بگیرد. خوشبختانه امسال توانسته ایم از حاشیه‌ها جلوگیری کنیم و با یک برنامه‌ریزی خوب و هدایت مناسب کادرفنی حرکت رو به جلو داشته باشیم. البته از اینکه همیشه بگوییم بدشانسی باعث نتیجه نگرفتن شده است خسته شدیم و بازیکنان باید دقت بیشتر داشته باشند تا توپ‌های شان گل شود چرا که با کسب موفقیت می‌توانیم به جایگاه خوب برسیم.

این عضو هیات مدیره که به وزیر ورزش بسیار نزدیک است، در مورد تمدید قرارداد با برانکو ایوانکویچ و اینکه آیا این مسئله مدنظر باشگاه است؟ تصریح کرد: هنوز به پایان قرارداد برانکو حتی نزدیک هم نشده‌ایم که بخواهیم درباره‌اش فکر کنیم. الان زود است که چنین تصمیمی بگیریم. البته باید بگویم که نحوه بازی پرسپولیس به گونه‌ای است که مورد تائید هواداران و اعضای هیات مدیره است. معتقدم با ادامه روندی که پرسپولیس دارد قرارداد برانکو هم تمدید خواهد شد چرا که حتی زمانی که باخته‌ایم به گواه اهالی رسانه و پیشکسوتان پرسپولیس خوب بازی کرده است.

گرشاسبی در پاسخ به این سوال که اگر پرسپولیس با برانکو قهرمان شود و یا اینکه سهمیه آسیایی بگیرد قطعا قرارداد او تمدید می‌شود یا خیر اظهار داشت: بحث شرط و شروط در میان نیست تا این لحظه بیلان کاری برانکو موفق بوده و باید ببینیم در ادامه کار شرایط چطور خواهد شد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس