بازدید 5376

برگزاری رزمایش الی بیت المقدس در سیریک

رزمایش مشترک گردان های الی بیت المقدس بسیجیان شهرستان های سیریک و میناب برگزار شد.
کد خبر: ۵۶۵۸۷۶
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۲:۱۱ 05 February 2016
رزمایش مشترک گردان های الی بیت المقدس بسیجیان شهرستان های سیریک و میناب برگزار شد.

رزمایش مشترک گردان های الی بیت المقدس بسیجیان شهرستان های سیریک و میناب با حضور هفت گردان در منطقه عملیاتی ساحل روستای گهردو از توابع بخش بمانی شهرستان سیریک برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ؛ فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: امسال بیش از پنجاه و چهار موج شکن برای روستاهای ساحل نشین هرمزگان ساخته شد که همه آنها به مردم و صیادان واگذار شده است.

سردار فدوی در این رزمایش از ساخت 300 موج شکن در نوار ساحلی کشور خبر داد و افزود : بخش عمده ای از این موج شکن ها ساخته شده است و در صورت تامین اعتبار بقیه آنها برای استفاده مردم ساحل نشین ساخته می شود.
وی گفت:  امروز یکی از افتخارات بزرگ انقلاب اسلامی بسیج مردمی است که با خلوص نیت به نظام و اسلام خدمت می کنند.

فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: اگر مستکبران و دشمنان ملت و نظام مقدس جمهوری اسلامی جرات تعرض به میهن اسلامی را ندارند بدلیل وجود قدرت و سلاح ایمان ، توکل و باور های قوی اسلامی رزمندگان و نیروی مخلص بسیج است که همیشه آماده لبیک گویی به فرمان رهبر و مقتدای خود هستند.
در این رزمایش بسیجیان در عملیات های جداگانه به اجرای تاکتیک های تاخت شبانه ،کمین وضد کمین ،هلیبورد ، دفاع از کوی و برزن و دیگر عملیات های اجرایی پیش بینی شده  متناسب با منطقه و توان نیروهای بسیجی از ساحل به دریا و بالعکس به انجام رزمایش پرداختند.

تعداد بازدید : 51
دانلود

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر