بازدید 26055
۶

راننده روانی 17 کانگرو را زیر گرفت

این راننده روانی به طور عمد به کانگروها زده است.
کد خبر: ۵۶۵۸۷۵
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۳:۰۷ 05 February 2016
این راننده روانی به طور عمد به کانگروها زده است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان،این حادثه که در بریزبان استرالیا اتفاق افتاد، با ایجاد این صحنه دلخراش باعث شکه شدن محلیان شد. این حادثه در 100 متری جاده وُکُل اتفاق افتاد که به کشتارگاه کانگروها تبدیل شد.

به گزارش دیلی‌میل، رئیس سازمان حمایت از کانگروهای استرالیا اعلام کرد، بسیاری از این کانگروها آنقدر کوچک بودند که حتی نمی‌توانستند روی پایشان بایستند. حتی یکی از این بچه کانگروها آنقدر بد آسیب دیده بود که برای جلوگیری از رنج کشیدن آن ما مجبور شدیم او را بکشیم.

پلیس این موضوع که این کانگروها به عمد با ماشین زیرگرفته شدند را تایید کرد و گفت رَدِّ لاستیک‌های ماشین طوریست که نشان می‌دهد، ماشین از جاده خارج شده، به کانگروها اصابت کرده و دوباره به جاده برگشته‌است.

پلیس می‌گوید تاکنون 2 نفر را به جرم آزار و اذیت اپاسوم و فرد دیگری را به جرم کندن سر موش صحرایی زنده دستگیر کرده‌است. اما برای 5 سگی که با ماشین کشته شدند و این مورد که در نزدیکی زندان اتفاق افتاده هنوز کسی را دستگیر نکرده و سرنخی در دست ندارند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲۳
انتشار یافته: ۶
هر جا انسان هست شیطان هم هست و ممکنه شیطان انسانرو وادار به انجام کارای شیطانی بکنه حتی در جایی مثل استرالیاکه انسانیت از بچگی بهشون آموزش داده میشه.
چقد کانگرو زشته. یه موش گنده. خداروشکر ما از این جونور ها نداریم
وحشی تز از برخی انسانها نداریم.
واقعا بجز انسان کی می تونه اینقدر وحشی باشه ؟ باید در تمام اون منطقه دوربین نصب کنند عجب احمقهایی هستند
خیلی جالبه برای مرگ کانگرو هم پلیس مراجعه میکنه !
انسانیت دیگه ازیبن رفته. البته ایران هم همین طوره مثلا توی یک جاده یه روباه،خرگوش،پلنگ و .... را زیر می گیرند . اینهاضعف هست .
این سالها باید جرم شکار (که اصلا نمی فهم شکار مجاز چه صیغه ای هست)را مانند کشتن یک انسان بداند . جریمه کردن و پول دادن راهش نیست و جریمه این افراد باید عمل افراد باشد مثلا ساختن آبشخور برای وحوش در کوه
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی