بازدید 3107

واکنش رئیس فدراسیون تیروکمان به سفر ناظمی به لاس وگاس

رئیس فدراسیون تیروکمان به انتقاداتی که به سفر مدیر روابط عمومی وزارت ورزش و جوانان به لاس وگاس همراه تیم ملی شده بود واکنش نشان داد.
کد خبر: ۵۶۵۸۴۲
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۷ 05 February 2016

محمدعلی شجاعی به دفاع از حضور مازیار ناظمی در سفر به آمریکا پرداخت و تاکید کرد همراهی او ربطی به وی نداشته است.

به گزارش تابناک ورزشی، محمدعلی شجاعی که این روزها بابت نتایج تیروکمان زیر تیغ انتقادات است در خصوص بیشتر بودن همراهان اعزامی به آمریکا نسبت به تعداد ورزشکاران، تصریح کرد: در ابتدا بگویم حضور مازیار ناظمی مدیر کل روابط عمومی وزارت ورزش در این سفر ارتباطی به فدراسیون تیر‌و‌کمان و شخص من ندارد. مجوز حضور وی در این سفر از سوی وزارت ورزش و جوانان تایید شده بود و در تمام سفرها وزارت ورزش و جوانان معمولا چند نماینده برای اعزام به سفرهای برون مرزی مشخص می‌کند. درست است که هزینه سفر وی از سوی فدراسیون تیر و کمان تقبل شده بود، اما در خصوص اعزام وی من هیچ سهمی نداشتم و این اعزام با تایید خود وزارت ورزش و جوانان صورت گرفته بود.

شجاعی ادامه داد: خیلی از افراد کار را نمی‌شناسند و جزو منتقدان پاک هستند که ما باید دقیقا به آنها بگوییم شرایط اعزام به چه شکلی است. برخی نیز افرادی هستند که هر چقدر در این زمینه به آنها توضیح دهیم باز کار خود را انجام می‌دهند، ولی به هر صورت برای هر اعزامی ما نیاز به یک مترجم، مدیر پشتیبانی و نماینده وزارت ورزش و جوانان داریم. حضور ناظمی که ارتباطی به ما نداشت هر چند که حاشیه‌های زیادی در این باره به فدراسیون وارد شد. مدیر تیم‌های ملی نیز که به عنوان پشتیبانی باید به همراه تیم حضور پیدا می‌کرد و من نیز که به عنوان رییس فدراسیون باید در این سفر تیم را همراهی می‌کردم. من اگر پاسخگو باشم باید پاسخگوی نیروهای خود باشم نه نماینده وزارت ورزش و جوانان. وزارت ورزش و جوانان می‌تواند اجازه سفر به او ندهد. ما تنها مامور هستیم هر نماینده ای را که وزارت ورزش و جوانان معرفی می‌کند با خود به سفر ببریم.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی