بازدید 2986

برد مشابه صدرنشینان لیگ برتربسکتبال با اختلاف 11 امتیازی

هر دو تیم بالانشین لیگ بسکتبال به رغم لغزش در دقایقی از بازی های امروز، در کوارتر چهارم برتر از حریف عمل کردند و به پیروزی رسیدند.
کد خبر: ۵۶۵۷۳۱
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۲:۲۹ 04 February 2016

هفته بیست و پنجم لیگ برتر بسکتبال با پیروزی تیم جنوبی نفت آبادان مقابل تیم شمالی شهرداری گرگان همراه بود.

به گزارش تابناک ورزشی، دریکی از دیدارهای مهم مسابقات هفته بیست وپنجم لیگ برتربسکتبال، نفت آبادان میزبان شهرداری گرگان بود که این بازی با برتری قاطع آبادانی‌ها با نتیجه 83 بر68 همراه بود.

دردیگربازی هفته ثامن مشهد میزبان نیروی زمینی تهران بود که نماینده مشهد موفق شد درخانه 76 بر59 حریف خود را از پیش رو بردارد.

برد مشابه صدرنشینان لیگ برتربسکتبال با اختلاف 11 امتیازی

همچنین در مسابقه‌ای که در تهران و سالن آزادی برگزار شد شیمیدر تیم دوم جدول به مصاف شهرداری تبریز رفت. شیمیدر در حالی که کواتر اول را23 بر 18 برده بود، کوارتر دوم را 21 بر 14 به حریف تبریزی خود واگذار کرد تا نیمه اول 39 بر 37 به سود شهرداری تبریز شود. در کوارتر دوم در صحنه‌ای داوران از ویدیو چک برای اینکه مشخص شود زمان تمام شده بود یا خیر؟ استفاده کردند.

شیمیدر درکوارترسوم برتری کاملی نسبت به میهمان خود داشت و موفق شد 20 بر 11 پیروز شود و کوارتر نیز 21 بر 17 با پیروزی شیمیدر به پایان رسید تا در نهایت نماینده تهران 78 بر 67 برنده بازی لقب بگیرد.

در یکی از بازی‌های مهم پتروشیمی بندرامام، صدرنشین لیگ پس از یک هفته استراحت در خانه میزبان شهرداری اراک بود.اراکی‌ها در این مسابقه بازیکن ملی پوش و تاثیرگذار خود یعنی حامد آفاق را به دلیل مصدومیت در اختیار نداشتند و دو کواتر اول را 19 بر18 و 25 بر15 به حریف قدرتمند خود واگذار کردند تا نیمه نخست را 45 بر33 بازنده به رختکن بروند. در کوارتر سوم شهرداری اراک بازی را در اختیار داشت و برتری خود را در خانه حریف نشان داد و توانست 28 بر20 پیروز شود. در کوارتر چهارم پتروشیمی با استفاده از میزبانی تیم برتر میدان بود و در نهایت توانست ۸۲ بر۷۱ به پیروزی برسد و صدرنشینی خود را حفظ کند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی