بازدید 4729

پاسخ هافبک پرسپولیس به شایعه قهر و حضور در جشن تولد دایی

آقاي برانكو سرمربي پرسپوليس جاي پدر من است. هميشه خودم را تابع ايشان مي‌دانم و خيلي چيزها هم از سرمربي بادانش پرسپوليس ياد گرفتم و دليلي ندارد بخواهم قهر كنم.
کد خبر: ۵۶۵۶۶۱
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۰ 04 February 2016
به گزارش تابناک ورزشی، احمد نوراللهی بعد از تعویض مقابل سپاهان با ناراحتی زمین بازی را ترک کرد که همین موضوع باعث شده تا شایعه قهر این بازیکن بازتاب پیدا کند.
صحبت ای این بازیکن را بخوانید:

* احمد با برانكو قهر كردي؟

(با تعجب) كدام قهر؟!

* بعد از بازي پرسپوليس و سپاهان زمزمه‌هايي مبني بر قهر تو و مرد كروات شنيده شد.

آقاي برانكو سرمربي پرسپوليس جاي پدر من است. هميشه خودم را تابع ايشان مي‌دانم و خيلي چيزها هم از سرمربي بادانش پرسپوليس ياد گرفتم و دليلي ندارد بخواهم قهر كنم.

* نيمه دوم وقتي تعويض شدي نيامدي روي نيمكت بنشيني و اين شائبه به وجود آمد كه قهر كردي و از استاديوم رفتي.

نه آقاجان! بين دو نيمه آقاي برانكو تشخيص داد تغييراتي در تيم ايجاد كند و من هم جاي خودم را به عليپور دادم كه اتفاقاً عملكرد خيلي خوبي هم داشت.

* پس چرا بالا نيامدي كه روي نيمكت بنشيني؟

مچ پايم درد مي‌كرد و هوا هم كمي سرد بود. با هماهنگي كادر فني در رختكن ماندم و مسئله خاصي نبود، نمي‌دانم چرا اين حرف و حديث‌ها به راه افتاده است.

* ادامه بازي را كجا ديدي؟

از طريق تلويزيون رختكن ديدم و خوشحال هم شدم تعويض‌هاي كادر فني جواب داد و توانستيم جبران كنيم.

* وقتي بازيكن تعويضي كه جاي تو وارد زمين شد گل زد چه احساسي پيدا كردي؟

طبيعي است هر بازيكني دوست دارد تيمش موفق شود. آن لحظه حس خيلي خوبي داشتم. علي عليپور هم جوان مستعدي است كه مقابل سپاهان عملكرد خيلي خوبي به نمايش گذاشت و حسابي درخشيد.

* پس هيچ‌گونه ناراحتي بابت تعويض نداري؟

نه، آقاي برانكو تصميم گرفت سيستم بازي تيم را از 2-4-4 به 3-3-4 تغيير بدهد و اين تعويض كاملاً تاكتيكي بود. چرا بايد ناراحت شوم؟! ناراحتي من بابت اين بود كه چرا نتوانستيم 3 امتياز بازي با سپاهان را به دست بياوريم و خيلي حيف شد.

* چه كسي پيشنهاد داد دسته‌جمعي در جشن تولد علي دايي شركت كنيد؟

از قبل قرار بود به همراه مهدي، ميلاد، مهرداد و اميد با هماهنگي دكتر ابراهيمي دوست مشترك‌مان در جشن تولد علي آقا شركت كنيم. امروز (چهارشنبه) بعد از تمرين مستقيم از درفشي‌فر به ورزشگاه خيريه عمل آمديم تا در جشن تولد آقاي دايي شركت كنيم كه باعث افتخار همه ما بود. به قول مهدي طارمي اميدوارم علي آقا 109 ساله شود!

* كيك تولد هم سفارش شما بود؟

نه، برخي سايت‌هاي خبري اشتباه نوشتند. كيك تولد از قبل تهيه شده بود. در مجموع خوشحالم كه در جشن تولد علي آقا شركت كردم. كلي شوخي و خنده هم داشتيم و حتماً بنويسيد علي دايي استاد من بوده و هرگز محبت‌هايش را فراموش نمي‌كنم.

* راستي بعضي‌ها پس از حذف تيم اميد به نحوه خط خوردن تو انتقاد كرده و عنوان داشتند با حضور نوراللهي شانس صعود ما به المپيك افزايش پيدا مي‌كرد.

هيچ تضميني وجود نداشت كه تيم اميد با من هم بتواند به المپيك صعود كند. همه بچه‌هاي تيم و كادر فني زحمات خود را كشيدند و به عنوان يك ايراني به همه اين عزيزان خسته نباشيد مي گویم.


تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی