بازدید 4858

دعوای خونین پدر و پسر

کد خبر: ۵۶۵۶۲۱
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۶ 04 February 2016
مردی که به اتهام قتل پسرش در شهرستان کهنوج دستگیر شده، ادعا می‌کند که قصد داشته با شلیک گلوله پسرش را بترساند.

به گزارش همشهری، چند روز پيش مأموران پليس شهرستان كهنوج در جريان تيراندازي خونين در يكي از محله‌هاي شهر قرار گرفتند. پسر 21ساله‌اي داخل خانه مسكوني هدف اصابت گلوله سلاح شكاري قرار گرفته و از ناحيه قفسه سينه به‌شدت مجروح شده بود. پسر جوان به بيمارستان منتقل شد اما جانش را از دست داد. اعضاي خانواده مقتول مدعي شدند كه نمي‌دانند چه اتفاقي براي پسرشان افتاده و چه‌كسي او را به قتل رسانده است اما در تحقيق از همسايه‌ها مشخص شد كه پسر 21ساله با پدرش اختلاف داشته و پيش از جنايت همسايه‌ها صداي دعوا و درگيري آنها را شنيده بودند.

مأموران كه به اعضاي اين خانواده مشكوك شده بودند به بازرسي داخل خانه پرداختند و موفق شدند سلاح شكاري را كه در يكي از اتاق‌ها جاسازي شده بود، پيدا كنند. در چنين شرايطي پدر خانواده بازداشت شد و به قتل پسرش اعتراف كرد. او گفت: پسرم مدام از من پول مي‌خواست و من هم به وي پول مي‌دادم اما از اين ماجرا خسته شده بودم.

وي ادامه داد: صبح روز حادثه، او را بيدار كردم و خواستم كه با من براي سركشي از مزارع كشاورزي‌مان همراه شود اما او‌گفت كه نمي‌خواهد كار كند. بر‌سر اين مسئله با هم درگير شديم و من به سراغ سلاح شكاري‌ام رفتم تا او را بترسانم. 2گلوله شليك كردم اما يكي از گلوله‌ها به قفسه سينه او برخورد كرد. به‌گفته سرهنگ فيروز‌بخت، جانشين فرمانده انتظامي شهرستان كهنوج، متهم پس از اعتراف به جنايت براي ادامه تحقيقات در‌اختيار مرجع قضايي قرار گرفت.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار